فرماندار ابرکوه گفت: وحدت و همدلی مردم و مسئولان در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جمله آرمان ها و اهداف امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۶۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 30 May 2018

محمد کاظمی نسب در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: رسانه ها ، تریبون ها و شخصیت ها و دستگاههای فرهنگی بیش از پیش برای ترویج افکار و اندیشه های امام راحل (ره) برای نسل امروز جامعه تلاش کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگدار جمهوری اسلامی و شهدای والای مقام انقلاب اظهارکرد: بیان شخصیت حضرت امام(ره) در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در این ایام بهترین فرصت است .
کاظمی نسب تصریح کرد: امروز جهان اسلام کم نظیر و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را می شناسند.
فرماندار ابرکوه یادآور شد : حضرت امام (ره) در تمام امور و فصول زندگی خود معتقد به انجام وظیفه بودند نه حصول نتیجه و این رمز موفقیت ایشان بود.
وی یادآور شد: امروز پس از گذشت 40 سال از عمر با برکت انقلاب و گذر از گردنه های سخت و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، با وحدت و همدلی مردم و مسوولان و هدایت ، حمایت و پشتیبانی های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب مصون مانده است.
در این نشست مقرر شد با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا و مسئولان آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای 15 خرداد روز 14خرداد در مسجد جامع ابرکوه برگزار شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار