آیت الله صافی‌گلپایگانی:
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید برنامه‌های خود را با توکل به خدا پیش برد و پیاده کرد، گفت: کوتاهی در رفع مشکلات جامعه امر پسندیده ای نیست، کمک به فقرا بسیار مهم است و محرومان و مستضعفان باید از همه اقشار جامعه بیشتر مورد توجه باشند.
کد خبر: ۵۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 29 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: باید با اقدامات خود سبب خوشحالی جامعه بشوید و گره از مشکلات مردم باز کنید.

وی با اشاره به رسالت طلاب و روحانیون افزود: طلاب باید در همه جا منشأ خدمات باشند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و به وظیفه خود عمل کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید برنامه‌های خود را با توکل به خدا پیش برد و پیاده کرد، بیان کرد: کوتاهی در رفع مشکلات جامعه امر پسندیده ای نیست، کمک به فقرا بسیار مهم است و محرومان و مستضعفان باید از همه اقشار جامعه بیشتر مورد توجه باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم ترویج معارف دینی خاطرنشان کرد: دین باید در کشورمان مورد تاکید همگان و در همه فعالیت‌ها مورد توجه باشد و روحانیت در این زمینه رسالت مهمی به عهده دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار