فرماندار شهرستان صحنه گفت: امنیت پایداری که امروز در سطح جامعه شاهد آن هستیم به خاطر تلاش های شبانه روزی پلیس و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است که با تمام وجود تلاش می کنند.
کد خبر: ۵۸۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 05 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پليس، "نورالدين فرزادي پور" اظهار کرد: افزایش حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان صحنه و ارتقای امنیت عمومی یکی از اثرات حضور پلیس در صحنه های مختلف است.

وی ادامه داد: از دیگر اثرات سازنده حضور پلیس، کاهش محسوس جرائم خشن و همچنین تصادفات برون جاده ای در سطح شهرستان صحنه بوده است.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: امنیت پایدار لازمه توسعه و پیشرفت در تمامی بخش هاست و اگر شهرستان صحنه در سال های اخیر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته به خاطر امنیت خوبی است که توسط نیروهای خدوم انتظامی ایجاد شده است.

فرماندار صحنه گفت: وجود امنیت بسیار خوب در صحنه باعث شده که در سال های اخیر شاهد افزایش حضور گردشگران نوروزی نیز باشیم و همین عامل بر رونق اقتصادی شهرستان افزوده است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز پلیس صحنه با افزایش ایستگاه های ثابت و سیار در ورودی شهر و مناطق گردشگری و همچنین تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در اماکن گردشگری و مسکونی شرایط بسیار خوی ایجاد کرد که جای قدردانی دارد.

فرزادی پور در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با ادامه همکاری میان مردم و پلیس شاهد افزایش و ارتقای امنیت عمومی در سطح شهرستان صحنه و ناامن شدن فضا برای مخلان نظم و امنیت عمومی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار