فیلم‌های "به وقت شام" و "لاتاری" همزمان با سراسر کشور در سینماهای اهواز اکران می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 25 March 2018

فیلم‌های "به وقت شام" و "لاتاری" همزمان با سراسر کشور در سینماهای اهواز اکران می شوند.

این دو فیلم پرفروش در سینما اکسین اهواز در حال اکران است.

فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، هادی حجازی‌فر، حمید فرخ‌نژاد ، نادر سلیمانی و جواد عزتی بازیگران اصلی فیلم لاتاری را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان فیلم لاتاری آمده است: امیرعلی و نوشین دو جوان بیست ساله قصد ازدواج با یکدیگر دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند.

فیلم سینمایی به وقت شام نیز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی به تولید رسیده است. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم به وقت شام قصه دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیما آن‌ها به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند. به وقت شام برای نخستین بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می‌پردازد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سینما ، اکران فیلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار