معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد به دنبال انعکاس خبر مزاحمت های ناشی از موتورسواران در بافت تاریخی در فضای مجازی، گفت: نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای گردشگران چهره خوبی برای شهری جهانی یزد ندارد لذا با افراد مزاحم به صورت جدی برخورد و به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.
کد خبر: ۵۸۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 25 March 2018

«محمدرضا مزیدی» با بیان این که تمام نیروهای ستادی و اداری نیروی انتظامی استان در میدان عملیات انتظامی و اجتماعی حاضر و فعال هستند، از برقراری گشت های موتوری و خورویی به صورت محسوس و نامحسوس در کل استان برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر خبر داد.
وی افزود: البته توجه به بافت تاریخی و اماکن گردشگری به صورت ویژه تر در دستور کار نیروهای انتظامی و راهور است و رسیدگی به موضوع موتورسواران در اولویت کاری پلیس است.
این مسئول در رابطه با اهمیت توجه به رسیدگی به مزاحمت های موتورسواران، گفت: نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای گردشگران چهره خوبی برای شهری جهانی ندارد لذا با افراد مزاحم به صورت جدی برخورد و به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.
وی با اشاره به بحث فرهنگ سازی برای ایجاد امنیت، تاکید کرد: توجهات و آموزش های لازم از طریق فضای مجازی و واقعی مورد انعکاس داده شده و همراهی مردم، نیروهای انتظامی و راهور را می طلبد.
مزیدی در رابطه با فعالیت گشت فوق العاده نوروزی نیز خاطرنشان کرد: گشت های مضاعف تا آخر تعطیلات در تمام استان به فعالیت  خود ادامه می دهند، البته فعالیت سایر گشت های امنیتی همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار