تصدی گری دولت مانع است
شهرستان فردیس دارای تعداد زیادی هنرمند در بخش های مختلف هنرهای تجسمی است که بیشتر فعالیت های خود را خارج از شهرستان فردیس انجام می دهند که راه اندازی انجمن هنرهای تجسمی در فردیس ضروری است.
کد خبر: ۵۳۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 17 December 2017
به گزارش تابناک البرز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اشاره به تعدد زیاد هنرمندان خوش ذوق دراین شهرستان، گفت: راه اندازی انجمن هنرهای تجسمی در فردیس ضروری است.

سیدهادی جوادی نیا  افزود: انجمن هنرهای تجسمی استان البرز یکی از بزرگترین انجمن های فرهنگی و هنری استان است و شهرستان فردیس دارای تعداد زیادی هنرمند در بخش های مختلف هنرهای تجسمی است که بیشتر فعالیت های خود را خارج از شهرستان فردیس انجام می دهند.

وی ادامه داد: لازم است که این هنرمندان در یک مجموعه دور هم جمع شده و با همدلی و همفکری در راستای ارتقای فعالیتهای فرهنگی و هنری در این شهرستان کوشا باشند.

جوادی نیا اظهار داشت: با توجه به سیاست های اعلام شده ، کاهش تصدی گری دولت و اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری توسط انجمن ها در برنامه های این اداره قرار دارد و در این راستا تلاش می شود که انجمن های مختلف هر چه سریعتر راه اندازی شوند.

وی گفت: پس از انجمن شعر و انجمن تجسمی ، راه اندازی و تشکیل انجمن نمایش و موسیقی در صورت همکاری اداره کل در دستور کار است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار