مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
انقلاب اسلامی ما بر گرفته از فرهنگ عاشوراست و اگر پرچم یا حسین نبود انقلاب اسلامی ایران نمی توانست به پیروزی برسد
کد خبر: ۵۰۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸ 03 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ،  پنجمین نشست بصیرتی ویژه کارمندان از سوی روابط عمومی و بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی با موضوع محرم و دفاع مقدس برگزار شد.

  بر اساس این گزارش، دکتر غلامرضا ضابط پور عضو هیات علمی گروه معارف و مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: دفاع مقدس پیشینه فرهنگی و جزء تاریخ ما محسوب می شود و عاشورا نیز هر چه از این واقعه بزرگ می گذرد پرفروغ تر می شود و به فرموده پیامبر اکرم (ص) شهادت حسین سلام الله علیه آتشى در دل مؤمنان درانداخته است که هرگز سرد نخواهد شد.
 
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه گفت: عید سعید غدیر، واقعه عاشورا و مهدویت نماد شیعه هستند که غدیر بیانگر ولایت است، پیام مهدویت این است که دنیا با ظلم و جنایت به پایان نمی رسد و حتما یک منجی خواهد آمد و عاشورا که نماد مقاومت است.
 
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بر گرفته از فرهنگ عاشوراست و اگر پرچم یا حسین نبود انقلاب اسلامی ایران نمی توانست به پیروزی برسد.
 
دکتر ضابط پور گفت: دفاع مقدس جزء تاریخ ماست، در طول ۸ سال دفاع مقدس شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان ما با ایثار و دلاوری جانانه دفاع کردند و نگذاشتند صدام به اهدافش که تجزیه ایران، حاکمیت مطلق بر اروند رود و سرکوبی انقلاب اسلامی ایران بود برسد.
 
 عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه با بیان این که عزت و اقتدار ایران اسلامی در این است که به دنبال کشور گشایی نیست در پایان به برکات جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد که عبارت اند از : خودکفایی در تجهیزات نظامی، شناختن دوست از دشمن، در هم شکسته شدن ابهت شرق و غرب، پرده برداری از چهره تزویر جهانخواران، صدور انقلاب و این که دشمن می تواند شروع کننده جنگ باشد اما نمی تواند به آن پایان دهد و به اهدافش برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار