در آیینی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسوولان استان اردبیل چهار طرح مشارکتی بنیاد برکت از طریق ویدیوکنفرانس به طور همزمان در اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 16 June 2015
 به گزارش ایرنا ، این طرح ها شامل کارخانه آرتا سرم با ظرفیت اشتغال 586 نفر و 141 میلیارد ریال سرمایه گذاری ، کارخانه شمیم شفت نوش مشگین شهر با ظرفیت اشتغال 318 نفر و 113 میلیارد ریال سرمایه گذاری ، مجموعه زر کود اردبیل در سامیان با ظرفیت 168 نفر اشتغال و 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری و شرکت فولاد سپهر سبلان با ظرفیت اشتغال سه هزار و 654 نفر و یک هزار و 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری می باشد.

عارف نوروزی ، مدیرعامل بنیاد برکت روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها بیشتر غیرفعال بودند و با حضور بنیاد برکت در استان اردبیل توانمندسازی ، اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی تسریع می شود.

کریم الله قاسمی ، مدیرعامل کارخانه آرتا سرم هم در این آیین گفت: این کارخانه به مساحت 12هزار متر مربع با ظرفیت 576 نفر موافقت اصولی را در سال 81 از وزارت بهداشت دریافت کرد اما به دلیل مشکلات مالی به ویژه در سال 91 متوقف شد.

وی افزود: شرکت فولاد سپهر سبلان با ظرفیت اشتغال سه هزار و 654 نفر و اعتبار یک هزار و 120 میلیارد ریال در سال گذشته با همکاری بنیاد برکت در مجموع با اعتبار 560 میلیارد ریال تکمیل و امروز تولید آزمایشی خود را آغاز کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار