مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: متاسفانه تا پیش از تشکیل این بانک کمتر از یک درصد منابع شهرداری ها از طریق شبکه بانکی کشور تامین می شد، اما امروز نقش بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها و به ویژه شهرهای مختلف کشور بر هیچکس پوشیده نیست.
وی افزود: حمایتهای این بانک از شهرداریها طی چند سال اخیر بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده از گذشته را به سرانجام رساند. وی با تاکید براینکه شیوه فروش اوراق قرضه و سرمایه گذاری مطمئن برای ساخت شهرها ضروری است، افزود: طی آخرین آمار اعلام شده ، هم اینک بیش از 70 درصد مردم کشوردر شهرها زندگی می کنند که این موضوع مسئولیت شهرداریها و بانک شهر را برای آبادانی شهرها سنگین تر می کند.
پورزرندی با اشاره به پیشرفتهای بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک و قرار گرفتن این بانک در میان بانک های برتر کشور گفت: امروز بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز شهروندان به ویژه نسل جوان نیست و باید نوآوری در خدمات همواره در دستور کار مدیران بانکی قرار گیرد.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر استقبال گسترده هموطنان از پیشخوان های شهرنت این بانک عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 350 پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استانها و همچنین شهرهای کشور اغلب به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین هستند. وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) در جلب رضایت مشتریان بسیار نقش داشته است، ادامه داد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی هموطنان با بانک شهر ، یکی از دستاوردهای بزرگ است .
انتهای پیام/