عدل هاشمی در لیکک
عدل هاشمی پور برای کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان بهمئی از مهمترین کارهای انجام شده و کارهایی که انجام خواهد گرفت ، گفت و افزود: از همه این ها مهم تر تلاشی بود که برای پرداخت عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی بهمئی صورت گرفت که با قولی که از وزیر نفت گرفتم، این اعتبار به صورت قسطی به حساب شهرداری لیکک واریز می شود
کد خبر: ۴۳۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 02 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی چند طرح راه و معابر شهرستان بهمئی با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری، به دستاوردهای خود برای مردم بهمئی در چند حوزه ورزشی و عمرانی پرداخت و گفت:از این به بعد می خواهم برای اشتغال کارهای اساسی کنم.

عدل هاشمی پور با تسلیت بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تقدیر از دست اندرکاران انتخابات، تصریح کرد: تشکر ویژه از مردم که بنا به توصیه مقام معظم رهبری پای صندوق های رای آمدند و یک بار دیگر صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به مرحله بروز و ظهور رساندند.
دست پر نماینده برای بهمئی
هاشمی پور گفت:کارهای خوبی در حوزه ورزش و عمران برای شهرستان بهمئی صورت گرفت ؛بهسازی آسفالت 22 روستای شهرستان را داریم، 8میلیارد و 250میلیون تومان در امر ورزش اعتبار کسب کردیم که پیمانکاران مشخص شد و دارند مشغول به کار می شوند .
 
از دست پر نماینده برای بهمئی و دریافت نشدن 40 ساله عوارض نوسازی چاههای نفت تا گاهی مردم فحش می دهند چرا جواب نمی دهی!و یک خبر خوش
 

وی با تقدیر از همکاری وزارت نفت، افزود: امروز هم حدود 5میلیارد تومان بهسازی و آسفالت 9 خیابان شهر لیکک را داریم که کلید این پروژه زده شد و اعتبار این پروژه ها همگی از حوزه نفت است و در حال حاضر بودجه کافی دارند .

نماینده شهرستان های چهارگانه خاطرنشان کرد: اتفاق خوب دیگری که امروز رخ داده است، تجهیز کارگاه جاده لیکک به جایزان است ؛ 2و نیم میلیارد تومان سال گذشته و 2میلیارد تومان در سال جدید اعتبار در نظر گرفته شد که امیدواریم با یک زمان بندی مناسب این اعتبار جذب شود.
دریافت نشدن 40 ساله عوارض نوسازی چاههای نفت
هاشمی پور گفت:سعی می کنیم از این به بعد بیشتر در کنار مردم باشیم و زمان بندی برای پروژه ها تهیه کنیم و به دنبال منابع اشتغال زا باشیم.

وی افزود: از همه این ها مهم تر تلاشی بود که برای پرداخت عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی بهمئی صورت گرفت که با قولی که از وزیر نفت گرفتم، این اعتبار به صورت قسطی به حساب شهرداری لیکک واریز می شود و برای اولین بار مبلغ 550میلیون تومان به عنوان اولین قسط این عوارض به حساب شهرداری لیکک واریز شد.

هاشمی پور خطاب به مسئولان گفت:شما 40سال عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی شهرستان بهمئی را که حق مردم بود، دریافت نکردید که من تاسف می خورم که به جای این همه دعوای سیاسی دنبال دریافت این عوارض نبودید.
 
 از دست پر نماینده برای بهمئی و دریافت نشدن 40 ساله عوارض نوسازی چاههای نفت تا گاهی مردم فحش می دهند چرا جواب نمی دهی!و یک خبر خوش
 

وی گفت:با وزیر نفت صحبت کردم و گفتم از 18 سال پیش که شهر لیکک شهرداری داشت باید عوارض نوسازی پرداخت کنید و به مجموعه شهرداری و شورای شهر لیکک گفتم که عوارض را محاسبه و آنالیز کنید تا مردم به حق خود برسند.

هاشمی پور گفت:این طور نیست به راحتی بتوان اعتبار از وزارت نفت بگیریم، باید از اهواز تا تهران تلاش کنیم و پاراف بگیریم.
گاهی مردم فحش می دهند چرا جواب نمی دهی!
وی با اشاره به تماس های بی شمار مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای درخواست اشتغال، گفت: از اهواز تا بهمئی 275 تماس بدون پاسخ داشتم که بیشتر آنها خواهان اشتغال هستند؛ بنده هم دنبال کارهای اشتغال زا برای مردم هستم . گاهی مردم فحش می دهند که چرا جواب ما را نمی دهید.

هاشمی پور در ادامه افزود: فرهنگ غلطی را باب کردیم که برای کوچکترین کار با نماینده تماس بگیریم، گاهی فردی برای انجام کار هنوز به فرمانداری یا شهرداری مراجعه نمی کند و به نماینده زنگ می زند که با مسئول تماس بگیر که کار ما را حل کند، این فرهنگ غلطی است.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدا را شاهد می گیریم تنها نماینده ای که درصحن علنی مجلس تلفنش زنگ می خورد، منم که یکبار به من تذکر دادند که موبایلت را خاموش کن و وارد مجلس شو.

هاشمی پور افزود: بنده پریروز 352 نفر مراجعه کننده داشتم، سالن طبقه چهارم در مجلس به طور کامل پر بود و من در قرار ملاقاتها رکورد زدم ؛بقیه نماینده ها چنین مراجعه کننده ای نداشتند.

وی ادامه داد: این حامل یک پیام بود که آیا من هم برگردم و مانند گذشتگان دنبال کار فردی باشم؟این کار درستی است؟آیا نباید دنبال کار اساسی باشم؟
می خواهند چوب لای چرخم بگذارند!نمی دانند من چرخ ندارم!
هاشمی پور تصریح کرد: پتروشیمی دهدشت همینطور زمین ماند، کارخانه سیمان سپو بعد از 6سال چه شد؟6سال فقط در آن هندوانه می کاشتند اما من 82جلسه در بانک مرکزی گذاشتم، چند بار با چینی ها نشست داشتم و آنها را پای کار آوردم و الان جماعتی آنجا نان می خورند.

وی با بیان اینکه دنبال مسئولیت نیستم و برای کارکردن آمدم، گفت: عده ای می خواهند چوب لای چرخم بگذارند اما نمی دانند من چرخ ندارم و با دعای خیر مردم به پیش خواهم رفت.

هاشمی پور گفت: مردم بدانید از این به بعد کارهای اساسی برای اشتغال زایی در دستور کار بنده حقیر است ؛معدن سیلیستین را مطالعه کردم، مجموعه برایش مشخص کردم و برای توسعه معادن گچ بهمئی برنامه دارم .
خبر خوش
عدل هاشمی پور در پایان صحبت هایش خبری خوش هم داشت و گفت : بحث پتروشیمی شهر لیکک را که توجیه اقتصادی هم دارد، دارم پیگیری می کنم.
 
گزارش و عکس:روانان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مردی از بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
پتروشیمی لیکک
من خودم سر کارم و بهت هم رای ندادم ولی اگر پتروشیمی برا لیکک آوردی که میبایست قبلا این کار میشد بهت قول میدم که تا زمانی که در صحنه باشی به جز شما رای نخواهم داد وقریب به 150رای هم برات دارم
پس خواهش میکنم این یکی را تحقق ببخش و نذار مثل کارخانه فولاد ودتراکتورسازی در حد شعار رو زمین بمونه
و با توجه به جاده لیکک و جایزان ماهشهر و چاه های نفت شهرستان بهترین مکان است لیکک
خدا خیرت دهد ما کار شخصی نمیخواهیم کار عمومی کن جناب هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
شما نماینده شهرستان باش نه گروهی خاص
خدا شاهده که اگر دیدیم که واقعا داری خدمت مبکنی و نتیجه گرفتی بلاشک انتخاب اصلحم در دور بعد شما هستید
شهر وند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
فقط نکنه یه وقتی طرف لنده بیایی
چون لنده الحمدلله هیچ مشکلی ندارد
و قبلا آقای موحد آنرا گلستان کرده
خخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
فقط حرف میزنی از عمل خبری نیست قیر که قول دادی برای بنیاد مسکن برای اسفالت روستاها چه شده
موگرمونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
سلام .حاجی خدا خیرا بده پارسال که رفته بودیم کوه سیاه قول یه توپ داده بودی به بچه های که مورک داشتندفوتبال بازی میکردند چی شد .از اون قول آبرسانی به عشایر میگذریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار