به همت انجمن موسیقی و آموزشگاه ده نگ پاوه و با حضور هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی هورامی از هنرمند جمیل احمدی(نوسودی)خواننده نامدار هورامان در سالن اداره ارشاد اسلامی تجلیل شد.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 24 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،در این مراسم زیبا و قابل توجه که اساتید موسیقی هورامی و دوستداران موسیقی از شهرهای تهران،کردستان،کرمانشاه و اقلیم کردستان حضور داشتند از خدمات ارزنده چندین ساله هنرمند جمیل احمدی(نوسودی) تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور مجری توانمند و خوش صدا رادیو کردستان حضور مجری توانمند رادیو کردستان و سالهای گذشته رادیو کوردی تهران هومر ولدبیگی و همچنین سخنرانی اساتید موسیقی کشور آقایان خرسند پور و نصراله پور در مورد جایگاه موسیقی هورامی سخنان ارزشمندی بیان نمودند.

از نکات قابل توجه این مراسم پخش تیزرهای زیبای ساخته شده توسط هنرمند عمار قادری و اجرای موسیقی توسط هنرمندان موسیقی هورامی  بود که لحظات شاد و مفرحی به برنامه بخشیدند.

هدایت محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،پیمان حسن زاده رئیس انجمن موسیقی پاوه و همچنین فاضل حاتمی در سخنان کوتاهی در مورد جایگاه هنر و فرهنگ هورامی و نقش کلیدی ماموستا جمیل احمدی سخنانی ایراد نمودند.

در ادامه ماموستا جمیل احمدی(نوسودی)هنرمند نامدار همراه با دیگر ستاره آسمان موسیقی هورامان استاد محمد حسین کیمنه ای چند ملودی هورامی را برای حضار اجرا نمودند که با استقبال بینظیر حاضرین روبرو شد.

در پایان نیز با دعوت از ده نفر از مهمانان ویژه،لوح یادبود و هدایایی ارزنده به استاد جمیل احمدی اهداء گردید.

لازم به ذکر است اسپانسر این برنامه دکتر پیام یوسفی بودند که تمام هزینه های مالی این برنامه را متقبل شدند که جای تقدیر و تشکر دارد،امید است امثال دکتر پیام یوسفی با حمایتهای خود از برنامه های فرهنگی و هنری اسپانسر این نوع برنامه ها را برعهده بگیرند.

نکته ای که باز جای تاسف دارد و مطابق معمول بارها تکرار شده است،عدم سالن مناسب در سطح شهرستان و نبود فضای کافی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری است  که بارها با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و استقبال مردم فرهنگ دوست شهرستان مشکلات بسیار عدیده ای را برای شهروندان به وجود آورده است که نیاز است مسئولین فرهنگی شهرستان با رایزنی و پیگیریهای مستمر  حداقل مشکلات و فضای کافی برای تنها سالن چند منظوره شهرستان در نظر بگیرند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار