فرمانده انتظامی استان گفت: 174 دستگاه گوشی قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال توسط مأموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه کشف شده است.
کد خبر: ۴۲۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،"منوچهر امان اللهی" ، اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در محور قزانچی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و برای توقیف آن وارد عمل شدند.

وی افزود: راننده خودرو پس از مشاهده مأموران با حرکت در مسیر مخالف اقدام به فرار کرد که در نهایت عوامل انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از بازرسی از خودروی مذکور 174 دستگاه گوشی هوشمند قاچاق با مارک های مختلف کشف و سه نفر سرنشین خودرو نیز دستگیر شدند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه برابر اعلام و نظر کارشناسان ارزش این محموله یک و نیم میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: گوشی های قاچاق مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحویل داده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان 28، 35 و 48 سال سن دارند و پیش از این نیز سابقه کیفری نداشته اند، لذا جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار