مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: در طی تعطیلات نوروزی 218 هزار و 801 نفر از عمکاران فرهنگی و غیر فرهنگی از اقامتگاه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر استفاده کردند.
کد خبر: ۴۰۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 03 April 2017
ناصر کرمی اظهار داشت:  با توجه به استقبال گسترده همکاران فرهنگی و غیر فرهنگی از اقامتگاه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، ستاد اسکان گردشگران نوروزی این اداره کل در اواخر اسفندماه سال گذشته فعال شد.

وی اضافه کرد: در این راستا 417 مدرسه با دو هزار و  ۹۳۹ کلاس درس در 18 منطقه آموزش و پرورش در کنار خانه‌های معلم در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر جهت پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی تجهیز و آماده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: در طی تعطیلات نوروزی 218 هزار و 801 نفر  از همکاران فرهنگی و غیر فرهنگی از اقامتگاه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر استفاده کردند.

وی عنوان کرد: از این تعداد 206 هزار و 890 فرهنگی و 11 هزار و 911 غیرفرهنگی بودند که شامل 57 هزار و 496 خانوار فرهنگی و 3 هزار و 309 خانوار غیرفرهنگی بودند.

کرمی بیان کرد: بر اساس فرم‌های نظرسنجی توزیع شده بین افرادی که از اماکن اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر استفاده کرده‌اند شاهد رضایت خوب و مناسبی بودیم که البته اشکالاتی هم متوجه ما بوده که در صدد اصلاح آن برای آینده هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار