معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: چهره شهر بوشهر شایسته مردم خوب و بانشاط نیست و چهره یک شهر خسته و فرسوده را دارد.
کد خبر: ۴۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 27 May 2015
تابناک بوشهر: محمد حسن باستی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار بوشهر اظهار داشت: شهرداری فراگیرترین دستگاه بین همه ادارات است و ارتباط مستقیمی با مردم دارد و همه شهروندان هر روز عملکرد شهرداری را رصد می‌کنند که این موضوع مسئولیت شهرداری را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه کوچکترین حوزه فعالیت مدیریت شهری بیشترین تاثیرات را در زندگی و رفاه و آسایش مردم می‌گذارد، اضافه کرد: همه کارکنان شهرداری خدمات بسیار خوبی را به مردم در طول شبانه روز ارائه می‌کنند ولی در نظام اجتماعی ما این خدمات به خوبی به تصویر کشیده نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در سال گذشته اعتبارات عمرانی استان بوشهر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که ۳۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمران شهری اختصاص یافت و این موضوع بیانگر توجه جدی به شهرها است.

وی با بیان اینکه یک سوم از اعتبارات استان در حوزه عمران شهری هزینه شده است، افزود: ۶۷ درصد جمعیت استان بوشهر در شهرها زندگی می‌کنند و عمران شهری می‌تواند بیشترین نقش را در زندگی مردم داشته باشد.

افزایش اعتبارات شهرداری بوشهر

باستی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی را در ۳۷ شهر استان بوشهر اجرا کرده‌ایم، ادامه داد: بودجه داخلی شهرداری بوشهر در سال گذشته ۳۶ میلیارد تومان برای ۴۵ پروژه بود که ۷۹.۵ میلیارد تومان برای اجرای ۵۱ پروژه عمرانی یعنی حدود دو برابر اعتبارات داخلی شهرداری از اعتبارات استانی اختصاص دادیم.

وی تصریح کرد: بوشهر با سابقه تاریخی و فرهنگی خود باید چهره‌ای شایسته داشته باشد ولی چهره شهر بوشهر شایسته مردم خوب و بانشاط نیست و چهره یک شهر خسته و فرسوده را دارد و فضاهایی که به مردم نشاط بدهد وجود ندارد.

 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه انتظارات مردم از عمران شهری تاکنون برآورده نشده است، بیان داشت: مردم باید در سطح شهر از خدماتی برخوردار باشند که انگیزه بیشتری برای ماندن در این شهر داشته باشند.

وی افزود: میگلی‌نژاد از مدیران با سابقه و توانمندی است که امیدواریم با مدیریت خوب ایشان در آینده شاهد خدمات مطلوبی به شهروندان باشیم و فعالیت‌ها را در همه حوزه‌های مدیریت شهری شاهد باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار