از سیاست اعلامی تا سیاست اعمالی
با وجود نهی وزارت کشور از تغییرات مدیریتی در آستانه انتخابات، استاندار اردبیل همچنان عزل و نصب مدیران استان را متوقف نکرده است.
کد خبر: ۴۰۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 31 March 2017

به گزارش تابناک اردبیل، نهم فروردین و همزمان با تعطیلات نوروزی 1396 مجید خدابخش استاندار اردبیل در حکمی مهدی بخشی را به سمت معاون فرماندار شهرستان نیر منصوب کرد.

او همچنین در همان تاریخ یاور گنجی را به سمت بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیر که مسئولیت مستقیمی در برگزاری انتخابات برعهده دارد، منصوب کرد.

مدیریت فناوری اطلاعات استانداری به دلیل ماموریت حساسی که در زمینه برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عهده دار خواهد بود، دیگر مجموعه ای است که هشتم فروردین جاری از سوی استاندار اردبیل دستخوش تغییر شد و حسین بشیری بر کرسی مدیریت فن آوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تکیه زد.

استاندار اردبیل در ادامه تغییرات مدیریتی در تعطیلات نوروزی و همزمان با فعالیت ستاد انتخابات استانداری اردبیل، حسن حسن پور را به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری  استانداری منصوب کرد.

پیش از این و در تداوم تغییرات مدیریتی در سطح مجموعه های سیاسی استان در ماههای پایانی سال 95 ، مجید خدابخش در چهاردهم اسفند گذشته عادل نادری جلودار را به سمت بخشدار بخش مشکین شرقی آن شهرستان منصوب کرده بود.

نیمه دوم اسفند گذشته احکام انتصاب فرمانداران شهرستان های گرمی و مشگین شهر و نیز معاون عمرانی استانداری اردبیل صادر شد.

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور پیش تر گفته بود که با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات سعی می‌کنیم عزل و نصب را کم کنیم اما این به این معنی نیست اگر مدیر مدیری تخلف کند با آن مدیر برخورد نشود.

برخی کارشناسان، تشدید روند تغییرات مدیریتی و سیاسی در استان اردبیل و همزمان با دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در تناقض آشکار با سیاست های کلان و اعلامی وزارت کشور ارزیابی می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
استاندار اردبیل از اولش هم بی توجه به بخشنامه های وزارتی و به دلخواه مدیریت کرده در چارت سازمانی که وزارتخانه کشور ابلاغ کرده 3 مشاور برای استاندار پیش بینی شده ولی ایشان عملا دهها مشاور برای خود برگزیده اند وبا توجه به اینکه اکثر این مشاوران کارمند نیستند دستمزدشان معلوم نیست چگونه پرداخت میشود
کارمندی از شهرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
ازدیگرکارهای غیرقانونی جناب استاندار اینست که نیروهای طرحی را که در اواخر دولت قبلی در قبال پیمانی شدن ، در دفترخانه اسناد رسمی تعهد داده بودند 10 سال تمام در مناطق محروم خدمت کنند نه تنها به مرکز استان منتقل کرده و اجازه نداده حتی یکسال در منطقه محروم خدمت کنند بلکه برخی از آنها را مدیرکل هم کرده مثل مدیرکل ... استانداری که با داشتن مدرک کتابداری این پست مهم را اشغال کرده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار