روز حمایت از خانواده های زندانیان
جشن نسیم مهر (روز حمایت از خانواده های زندانیان) در انجمن تبریز برگزار گردید.
کد خبر: ۳۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 25 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان تبریز جشن نسیم مهر (روز حمایت از خانواده های زندانیان) با دعوت قبلی از خانواده های تحت پوشش انجمن در تالار اختصاصی انجمن برگزار گردید در این جشن که با تهیه وسیله ایاب و ذهاب برای خانواده ها برگزار شد جشن ویژه ای برای فرزندان مددجویان با مخاطب سنی در دو گروه ابتدایی و راهنمایی برگزار شد در این جشن که با حضور مدیرعامل انجمن آقای محدّث و مدیر زندان مرکزی تبریز جناب آقای استادی و تنی چند از همکاران زندان تبریز تشکیل گردید. گروه عمو شادی با برنامه های شاد و مفرّح و آموزنده و با نمایش موزیکال باعث ایجاد فضایی جذاب برای فرزندان مددجویان گردید.

بنا به این گزارش ، روز پنجم خرداد که در تقویم جمهوری اسلامی از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان روز ملی نسیم مهر (روز حمایت از خانواده های زندانیان) نامگذاری گردیده که با هدف توجه دادن عموم به مشکلات این قشر نیازمند و لزوم حمایت همه جانبه از آنان بعنوان قربانیان جرم می باشد.

گفتنی است در این مراسم مدیرعامل انجمن طی سخنانی خانواده های تحت پوشش را خانواده یکپارچه انجمن نامید و دغدغه های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و تحصیلی آنان را جزء اولویتهای کاری انجمن حمایت زندانیان تبریز برشمردند و مژده دادند از میان خانواده هایی که فرزندان آنها موفقیت تحصیلی حاصل نموده و شاگرد ممتاز باشند به تبرک نام چهارده معصوم علیهم السلام به قید قرعه چهارده خانواده به پابوسی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا مشرف خواهند شد. در این مراسم مدیر زندان مرکزی تبریز جناب آقای استادی نیز طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد انجمن در واحدهای مختلف فرهنگی، بهداشتی، عمرانی ، ورزشی و غیره در داخل زندان تبریز پرداخته و از اقدامات انجمن تقدیر و تشکر نمود این مراسم با اهداء جوایز ویژه برای فرزندان مددجویان پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار