به گزارش تابناک:
وزیر راه وشهر سازی گفت: یکی از پروژه های مهمی که در وزارت خانه بر عهده ی ما است پروژه ی راه آهن کرمانشاه است که ازملایر به فیروزان ریل گذا ری شده و بخش عمده ی زیر ساختی از فیروزان به کرمانشاه با انجام تملک قطعات در حال اجراست.
کد خبر: ۳۷۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 09 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز عباس آخوندی در بازدید از پروژه ایستگاه راه آهن با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت:  اجرای زیر ساخت وریل گذاری از ملایر به فیروزان ۹۸درصد رشد داشته و تامین ریل شده که ما  مشکل تامین ریل را نداریم  که تا سی و یکم فروردین ماه سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه از فیروزان به کرمانشاه بخش عمده ی زیر سازی انجام شده است، افزود:  عملیات ساختمان سازی و بستر ریل گذاری از کرمانشاه شروع شده است.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:  کرمانشاه. شهر بسیار بزرگی است که ایده راه وشهر سازی ریل پایه است که حمل ونقل حومه ای برای کرمانشاه  در نظر گرفته شده است.
آخوندی تصریح کرد:  ریل گذاری را باید از کرمانشاه   سمت خسروی برده و به عراق متصل کرد که از اسلام آباد مشکل قرار داد رفع شده و کارگاه برای اجرای  ریل گذاری پروژه فعال شده است.
وی با اشاره به اینکه هر چه در توان داریم برای آبادانی و توسعه ی کشور انجام می دهیم،  تاکید کرد: پروژهی ایستگاه راه آهن کرمانشاه  بسیار حساس است که اتفاقات بزرگی  برای  استان کرمانشاه در راه است.
این مسئول تصریح کرد: کارگاه زبده و فعال است و با طراحی انجام شده  محل ایستگاه باید  نزدیک به شهر باشد که خوشبختانه مکان  ایستگاه در داخل شهر طراحی شده است.
 آخوندی گفت:  در نزدیکی ایستگاه  طراحی ترمینال اتوبوس  در نظر گرفته شده است که این پروژه ی ترکیبی است که حمل و نقل مسافران را انجام می دهد.
   وی ادامه داد :  پروژه ی جاده سازی کرمانشاه- کردستان و کرمانشاه- نورآباد  در دست اقدام است و ما به وعده هایی که برای آبادانی و توسعه به مردم استان کرمانشاه داده ایم عمل می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار