کد خبر: ۳۶۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 31 January 2017
 به گزارش تابناک یزد،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: یادواره شهدای انقلاب همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در یزد برگزار می‌شود.

 احمد ابراهیمی  در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهار داشت: کمیته ایثارگران در ایام‌الله دهه فجر استان یزد، 32 برنامه اصلی و 981 برنامه فرعی را برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها با غبارروبی و عطرافشانی 327 گلزار شهدا در پنجشنبه اول دهه فجر از ساعت 16 در مسجد روضه محمدیه و عطرافشانی مزار سومین شهید محراب انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: پس از حضور بر سرمزار سومین شهید محراب، شرکت‌کنندگان از ساعت 16 و 30 دقیقه در گلزار شهدای خلدبرین یزد حضور یافته و قبور مطهر شهدا را عطرافشانی می‌کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه این مراسم در تمام گلزارهای شهدای سطح استان یزد به‌صورت همزمان انجام می‌شود، گفت: یکی دیگر از مراسم‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، یادواره شهدای انقلاب است که پنجشنبه صبح در مسجد حظیره برگزار می‌شود.

دبیر کمیته شهدا و ایثارگران ستاد دهه فجر استان یزد ادامه داد: همچنین یادواره شهدای شهرستان بافق هم پنجشنبه 21 بهمن پس از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تجلیل و تکریم از خانواده 1070 شهید و ایثارگر استان یزد، اتمام عملیات ساماندهی 14 گلزار شهدا و همچنین همایش بزرگ فجرآفرینان را هم از دیگر برنامه‌هایی دانست که در این کمیته و ویژه ایام‌الله دهه فجر در یزد برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار