فرماندار مریوان گفت: برای هر موضوعی نباید به فرماندار شهرستان مریوان مراجعه کرد و لازم است که از سوی مسئولان شأن و منزلت جایگاه بنده حفظ شود.
کد خبر: ۳۶۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 30 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد شفیعی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری مریوان برگزار شد و تسنیم خبر آن را منتشر نمود، اظهار کرد: برای هر موضوعی نباید به فرماندار شهرستان مریوان مراجعه کرد چون بنده دارای دو معاون هستم و هر کدام از آنها در کار خود دارای اختیارات تام هستند و لازم است که از سوی مسئولان شأن و منزلت جایگاه بنده حفظ شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
shahrvand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باسلام. ایشان حق دارند که به تابعیت از رئیس شان عمل کنند. مگر در این سه سال و اندی چند نفر مشکلاتشان مستقیم از طریق رئیس بزرگ استان حل شده. همه باید به چاکران مراجعه کنند. ..... حافظ میفرماید یا رب این نودولتان را...........
كاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
شفيعي استاندار دولت آينده است.از او بيشتر خواهيد شنيد.در تمام دولتها بوده هست و خواهد بود.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
جالبه ايشان تو اين دولت هم فرماندار شدن.استاندار كردستان يك اصلاح طلب تمام عيار است.
چطور شده فرماندار دولت دهم و مدير كل ورزش و جوانان دولت نهم .فرماندار مريوان خيلي جالب است خيلي.
نادریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
دوست عزيز جالبي نداره.اين بدبختي استان ماست.بدليل اينكه احزاب واقعي در اون وجود نداره.و كاركردي براي آنها تعريف نشده.به راحتي از اين حزب به اون حزب .از اون حزب به اين حزب .مهم اينه كه طرف بايد باشه به هر قيمتي. ما تو استان داشتيم بازرس ويژه احمدي نژاد در كردستان دولت نهم.فرماندار زرند كرمان دولت دهم جالبه دولت يازدهم شد فرماندار شهر رييس جمهور (سرخه) اين جور افراد تو همه دوره ها بوده.
تعجب من از اينه كه با اين هجم انتقادات دولت فعلي از دولت گذشته.
اين آقايون پاسخي دارن.چي ميگن تاييد ميكنن ؟رد ميكنن؟ حرف نمي زنن؟ اين تعجب داره.طرف تا ديروز با كاپشن احمدي نژادي ميومد استانداري .الان بايد فحش هاي آقاي معاون به احمدي نژاد رو بشنوند و حتمن بايد لبخند بزنن و تاييد كنن.
اين تعجب داره.حالا همين افراد آماده هستن براي دولت و دولت هاي بعد.ككشون هم نميگزه آرا داداش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار