کد خبر: ۳۵۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 07 January 2017
تابناک / در این نشست مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان و عمده ترین چالش های زیر ساخت های مخابراتی و فن آوری اطلاعات این استان بررسی شد.
 
نشست مجمع نمایندگان گیلان با وزیر ارتباطاتمصوبات سفر رییس جمهور به گیلان و عمده ترین چالش های زیر ساخت های مخابراتی و فن آوری اطلاعات این استان عصر دیروز در نشست مجمع نمایندگان گیلان و استاندار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شد.

در این نشست ، توسعه ی پهنای باند اینترنت – خطوط ارتباطی تلفن های ثابت و سیار مناطق مختلف شهری و روستایی و همچنین طرح های اولویت دار مصوب در سفر هیات دولت به گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این نشست از اختصاص 520 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ی زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی گیلان خبر داد.

محمود واعظی با بیان اینکه امسال دولت 700 هزار فرصت شغلی در بخش های مختلف ایجاد کرده افزود: از این پس اشتغالزایی در حوزه ی فن آوری اطلاعات نیز با بهره گیری از تخصص نیروهای دانش آموخته و کارآمد در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

استاندار نیز در این نشست طرح های اولویت دار گیلان در حوزه ی مخابراتی و زیرساختی را تشریح کرد و گفت: تخصیص سریع تر اعتبارات مربوط به این طرح ها می تواند زمینه توسعه در دیگر بخش ها را فراهم نماید.

اسدالله عباسی رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز بر ضرورت اختصاص منابع کافی برای اتمام هرچه سریعتر خط آهن قزوین رشت و بخشی از آزاد راه باقی مانده ی این مسیر تاکید کرد و گفت: توجه به طرح های مربوط به آب و سد سازی نیز ار دیگر اولویت های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار