مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: این نهاد امروز بیش از پول نیازمند مشورت و راهنمایی از سوی افراد و مجموعه های مختلف برای نحوه استفاده بهینه از کمک های مردمی و افراد خیر است تا صرف این کمک ها موثرترین نتیجه را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۳۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 02 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد بذرافشان، دوشنبه در نشست هم اندیشی اتاق بازرگانی شیراز و کمیته امداد فارس که با هدف بررسی مشوق های ارائه شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در شیراز برگزار شد، افزود: امروز رسالت و ماموریت های کمیته امداد با دهه های اول شکل گیری آن تفاوت بسیاری دارد.
وی ادامه داد: امروز رویکرد و سیاست کمیته امداد، عزتمندی افراد زیر پوشش است و سیاست ما این نیست که مددجویان را به سمت تن پروری سوق دهیم بلکه هدف این نهاد حمایتی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مددجویان زیر پوشش است.
بذرافشان افزود: آنچه که امروز با نیت توانمند سازی مددجویان دنبال می کنیم نه تنها در حوزه معیشتی بلکه در حوزه مسکن، ازدواج، درمان و اشتغال است.
وی، بیان کرد: هم اینک 350 هزار نفر در قالب 140 هزار خانوار در استان فارس از خدمات کمیته امداد این استان بهره مند هستند.
بذرافشان بیان داشت: پارسال 160 میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب صدقات و کمک به کمیته امداد جمع آوری شد که اگر بخواهیم این پول را بین 350 هزار مددجوی زیر پوشش این کمیته تقسیم کنیم سهم هر فرد ماهانه 38 هزار ریال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار