رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: 960 میلیون ریال زکات نقدی و غیر نقدی در سال جاری در این شهرستان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۳۵۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حمید ایراندوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان زکات در بخش پروژه های عمرانی، خرید جهیزیه، آزادی زندانیان و کمک به محرومان و نیازمندان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 139 میلیون و 173 هزار ریال زکات فطره نیز جمع آوری شد، افزود: در این مدت 575 میلیون ریال زکات انتظامی (کمک افراد خیر به مددجویان به صورت مستقیم با مشارکت کمیته امداد) و 150 میلیون و 580 هزار ریال نیز زکات غلات و انعام جمع آوری شد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان تاکید کرد: در سال جاری یک میلیارد و 380 میلیون ریال برای خرید 69 مورد جهیزیه (هر زوج 20 میلیون ریال) همچنین هشت میلیون ریال برای آزادی زندانیان و 480 میلیون و 653 هزار ریال برای کمک به نیازمندان در این شهرستان هزینه شده است.

ایراندوست یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ زکات در شهرستان ایوان 30 کتابچه تبلیغاتی احکام زکات بین دامداران و کشاورزان، 120 مورد تبلیغ چهره به چهره توسط مبلغان مذهبی و 150 بنر با موضوع فواید پرداخت زکات نصب شد.

وی اضافه کرد: 170 خانوار مددجوی کمیته امداد خمینی (ره) این شهرستان نیز در سال جاری با اجرای طرح های اشتغالزا، از زیر پوشش این نهاد خارج و خودکفا شدند.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار