پهلوری خبر داد:
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: طرح‎های بوم‎گردی و گردشگری از برنامه‎های مهم اقتصاد مقاومتی صندوق کارآفرینی امید گلستان است.
کد خبر: ۳۴۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 26 December 2016
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: طرح‎های بوم‎گردی و گردشگری از برنامه‎های مهم اقتصاد مقاومتی صندوق کارآفرینی امید گلستان است.

حسن پهلوری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی گلستان که با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: از طرح‎های حوزه طراحی، برندسازی و بازاریابی به خصوص در صنایع دستی حمایت خواهیم کرد، همچنین حمایت از طرح‎های بوم‎گردی و گردشگری جزو برنامه‎های اقتصاد مقاومتی صندوق است.

پهلووری بر لزوم توانمندسازی روستاها و حمایت از طرح‎های روستایی تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‎های صندوق پیگیری ایجاد فضای مناسب برای بازار فروش محصولات خانگی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان ایجاد بازارچه مرزی در منطقه آزاد اینچه‎برون را از دیگر برنامه‎های در حال اجرای اقتصاد مقاومتی صندوق دانست و از تصویب و پرداخت تسهیلات به دو طرح اشتغال روستایی و غیرمشارکتی در مناطق روستایی و محروم استان خبر داد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلا ب اسلامی مبنی بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، گفت: در اقتصاد مقاومتی باید حوزه های فشار را تشخیص دهیم و آنها را تبدیل به فرصت نماییم که به طور قطعی این مهم ، با باور و مشارکت همگانی و اعمال مدیریت های مدبرانه و عقلایی محقق می شود.

پهلوری در پایان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی بر کاهش وابستگی ها و مزیت های تولید داخل و خوداتکایی تاکید دارد و صندوق کارآفرینی امید این موضوعات را از اهداف و استراتژی های اصلی خود می داند که تلاش داریم بتوانیم آن را با سرعت و دقت و با کیفیت محقق نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار