مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: دشمنان از اتحاد مسلمانان در هراسند به همین دلیل با تفرقه، تضعیف اتحاد آنان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۴۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 13 December 2016
به گزارش تباناک ایلام؛حجت الاسلام محمد محمدیان روز سه شنبه  اظهار کرد: دین مبین اسلام به عنوان آخرین دین و پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) به عنوان آخرین نبی و فرستاده پروردگار، اتمام حجتی با بندگان خداوند است که درست را از نادرست تشخیص دهند و راه صلح را در پیش گیرند.
 
وی افزود: باید توجه داشته باشیم که پیامبر اعظم (ص) قبل از رسیدن به پیامبری به دلیل امانتداری، درست کاری و صداقتش مورد اعتماد عموم اعراب بود و کسی که از این صفات برجسته امین و راستگویی برخوردار باشد هرگز نمی تواند دینی دروغین را تبلیغ کند.
 
وی ادامه داد: اختلافات فرقه ای و دامن زدن به آن توسط دشمنان اسلام صورت می گیرد و آنها درصدد تضعیف اسلام و آیین محمدی هستند که باید همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی با هوشیاری و دقت نظر بیشتر، نسبت به این دشمنی ها برخورد کنند و اجازه ندهند تفرقه باعث تضعیف مسلمانان شود.
 
حجت الاسلام محمدیان راه اندازی گروه تکفیری داعش با در دست داشتن پرچم متبرک به اسم حضرت محمد(ص) تنها در راستای تخریب و خشن جلوه دادن چهره اسلام و ضربه زدن به این دین و مسلمانان است.
 
وی تاکید کرد: مسلمانان در این برهه از زمان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند بیش از این دخالت و تفرقه افکنی دشمنان موجب تضعیف اتحاد و همدلی میان شیعه و سنی شود.
مشاور استاندار ایلام یاداور شد: اسلام دین مهرورزی، رحمت، پاکی و رحمانیت است و خشونت و ستیزه گرایی و ظلم در آن جایی ندارد.
 
حجت الاسلام محمدیان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به همه مسلمین جهان از آنها خواست با تحکیم پیوند برادری میان خود در اشتراک دین و پیامبر اکرم(ص) نسبت به توطئه دشمنان اسلام هوشیار باشند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار