معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: حامیان و خیّران استان فارس در سال گذشته بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال به ایتام و خانواده‌های محسنین کمک کردند.
کد خبر: ۳۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 10 May 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس:
عباس شکری اظهار داشت: حامیان و خیّران استان فارس در سال گذشته بیش از270 میلیارد و 685 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خدمات به ایتام و خانواده‌های محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 243 میلیارد و 10 میلیون ریال برای کمک به ایتام کمک شده است افزود: بیش از 27 میلیون ریال نیز به خانواده‌های محسنین که شامل کودکان غیر یتیم اما نیازمند می‌شود کمک شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خاطرنشان کرد: کمک‌های خیّران و حامیان در سال گذشته نسبت به سال 1392 در مجموع 24 درصد افزایش داشته است.

شکری این میزان افزایش را نشانه اعتماد خیران و حامیان از عملکرد کمیته امداد و واحد اکرام دانست و تصریح کرد: میانگین سرانه ماهانه دریافتی ایتام و محسنین بیش از 1میلیون و 425 هزار ریال و میانگین سرانه ماهانه پرداختی حامیان بیش از 403 هزار ریال بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 55 هزار و 961 حامی حمایت 15 هزار و 821 یتیم و فرزندان محسنین را بر عهده دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس بیان کرد: امیدوارم امسال نیز با کمک خیّران استان، تلاش و پیگیری همکاران و با برنامه‌ریزی کمیته امداد استان فارس کمک‌های بیشتری به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش امداد استان ارائه شود.

برچسب ها: فارس ، تابناک فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار