جایگاه‌های عرضه سوخت استان برای زوار در مبادی خروجی و مرزهای استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است.
کد خبر: ۳۳۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت استان برای زوار در مبادی خروجی و مرزهای استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

سیدرمضان هاشمی با اشاره به وظایف و جایگاه کمیته سوخت استان کرمانشاه افزود: از وظایف این کمیته تسهیل در امر سوخت‌رسانی و برطرف کردن موانع و مشکلات اجتماعی و هماهنگی جهت سوخت‌گیری کاروانهای اعزامی است.

هاشمی ارائه خدماتی نظیر ارائه سرویس بهداشتی، تجهیز مجتمع‌های خدمات رفاهی با امکاناتی از قبیل رستوران، فضای استراحت، نمازخانه را از دیگر وظایف این کمیته برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی دانست و افزود: تأمین سوخت، تأمین وسایل گرمایشی در موکبها و مکانهای اسکان زائرین از وظایف دیگر این کار گروه است.

وی با بیان اینکه کمیته سوخت این شرکت با پیش بینی تعداد زیادی جایگاه سوخت در طول مسیر ورودی و خروجی آمادگی کامل برای ارائه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد، عنوان کرد: برای این منظور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اقدام به تأمین سوخت بنزین برای خودروهای سواری و نفت و گاز جهت تأمین سوخت اتوبوسهای زائران کرده است.

وی از اهداف این خدمات‌رسانی رفاه حال زائران، جلوگیری از ایجاد تجمع و ترافیک و کاهش بار ترافیکی در طول مسیر تردد زائران دانست و اظهار کرد: تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه در مبادی ورودی در شهرستانهایی از قبیل کرمانشاه و کنگاور، ورودی استان کردستان تا مبادی خروجی در شهرستانهای شامل اسلام‌آباد غرب در آماده باش کامل به سر می‌برند.

هاشمی با بیان اینکه در شرایط کنونی تمام تلمبه‌های بنزین و نفتگاز جهت عرضه فرآورده های نفتی فعال هستند، گفت: میزان بنزین و نفتگاز مصرف شده در ایام اربعین سال گذشته به ترتیب ۲ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۹میلیون و ۲۶۷ هزار لیتر بوده است و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود همین مقدار سوخت مصرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار