مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی کرمانشاه خبر داد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به زوار شامل تجهیز ناوگان حمل سوخت با اولویت حمل فرآورده‌ها به جایگاه‌های منتخب با کیفیت مناسب اندیشیده شده است.
کد خبر: ۳۳۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 18 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سیدرمضان هاشمی امروز با اشاره به اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت استان در ایام اربعین در مرزها آماده ارائه خدمات‌رسانی است، اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته تسهیل در امر سوخت‌رسانی در راستای هماهنگی خدمات به کاروان‌های اعزامی زائران است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تجهیز مجتمع‌های خدمات‌رفاهی با امکاناتی شامل نمازخانه، رستوران،‌ فضای استراحت‌ و تامین وسایل گرمایشی در موکب‌های اسکان زائران امام حسین(ع) از دیگر وظایف این کمیته خدماتی است.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه،‌ شرایط خدماتی تلمبه‌های گازوئیل، بنزین استان برای عرضه فرآورده‌های نفتی اکنون فعال است.

هاشمی بیان کرد: میزان گازوئیل و بنزین مصرفی سال گذشته طی ایام اربعین به ترتیب 9 میلیون و 267 هزار و 2 میلیون و 387 هزار لیتر بود و پیش‌بینی مصرف سال‌جاری نیز همین مقدار است.

این مسؤول یادآور شد: جایگاه‌های فعال سوخت‌رسانی در مسیرهای رفت زوار در شهرستان‌های صحنه،‌کنگاور، ‌مجتمع‌های خدماتی پاسارگاد، بیستون، اسلام‌آبادغرب، راه‌کربلا و... است و در مسیر برگشت به ویژه در جایگاه‌های سوخت‌رسانی نظیر آهنجان و فرامرزی در اسلام‌آبادغرب، کنگاور،‌ صحنه،‌ بیستون و... خدمات می‌دهند.

وی تاکید کرد: نحوه نظارت بر این شرکت‌ها در راستای توزیع سوخت در مسیرهای تردد زوار با اعزام گشت‌های فنی، ایمنی و عملیاتی به همراه استقرار ناظران به صورت شبانه‌روزی است و تمهیداتی شامل تجهیز ناوگان حمل سوخت با اولویت حمل فرآورده‌ها به جایگاه‌های منتخب با کیفیت مناسب اندیشیده شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه اهداف این خدمات پیش‌گیری از تجمع و کنترل بارترافیکی در مسیر تردد زوار اربعین است، اظهار داشت: همه جایگاه‌های سوخت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های از قبیل کرمانشاه، کنگاور، اسلام‌آبادغرب و... برای ارائه خدمات آمادگی کامل را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار