مدیرکل توسعه کتاب‌خانه‌های کشور:
مدیرکل توسعه کتاب‌خانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور گفت: مشکلات معیشتی کتاب‌داران در دستور کار قرار گرفته است تا با اضافه کاری مزایای حقوق آنان افزایش یابد.
کد خبر: ۳۲۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 15 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آیین تکریم مقام کتاب‌دار و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی ظهر امروز با حضور مدیرکل توسعه کتاب‌خانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و مدیرکل کتاب‌خانه‌های عمومی استان در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل توسعه کتاب‌خانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور در این مراسم اظهار داشت: استان کرمانشاه در مراسم قدردانی از کتاب‌داران نمونه کشوری از جمله استان‌های برتر در حوزه کتاب‌داری شناخته شد و این استان کتاب‌دران خوبی در حوزه کتاب‌داری دارد.

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از مجموعه کتاب‌خانههای اهدایی خیران رتبه یک را دارد، افزود: کتاب‌خانه‌های استان کرمانشاه از نظر مشارکت منابع رتبه 18 را در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی کتاب‌داران در دستور کار قرار گرفته است تا با اضافه کاری کتاب‌داران مزایای حقوق آنان افزایش یابد، از برگزاری 300 نشست تخصصی کتاب‌خانه‌ای در استان کرمانشاه خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار