شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور احداث جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی را با ابعاد کوچک در کلانهشرها، با اولویت کلانشهر تهران دنبال می کند.
کد خبر: ۳۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 09 May 2015
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حاشیه بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به شانا، گفت: شرکت ملی پخش به منظور کاهش زمان و مسیر افراد برای تامین سوخت مورد نیاز خودرو خود، همچنین شکستن صفهای طولانی در برخی  جایگاههای عرضه سوخت، ساخت جایگاهها با ابعاد کوچک (تک تلنبه و تک سکو) را در کلانشهرها دنبال می کند.

محمدرضا مظلومی با اشاره به این که برای ساخت جایگاههای یاد شده موافقتهای اولیه  با شهرداریها در این زمینه انجام گرفته است، اظهار کرد : شرکت ملی پخش امیدوار است جایگاههای با ابعاد کوچک را در مناطق پر جمعیت شهر تهران، رمپهای میادین فرعی، مناطقی که جایگاه عرضه سوخت کافی ندارند و در داخل شهرکهای مسکونی بزرگ  احداث کند.

وی افزود : شرکت ملی پخش در نظر دارد با هماهنگی شهرداری  و با سرمایه بخش خصوصی  یکصد جایگاه با ابعاد کوچک را در تهران احداث کند.

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شهرداری تهران برای در اختیار گذاشتن ٦٠ قطعه زمین در تهران با شرکت ملی پخش به توافقاتی رسیده است.

مظلومی تاکید کرد : شرکت ملی پخش از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین صاحبان برند برای ساخت جایگاههای با ابعاد کوچک در کلانشهرها برای همکاری با این شرکت دعوت به عمل می آورد و از حضور آنها در این عرصه استقبال ویژه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار