در پی تجمع اعتراض‌آمیز رانندگان
دومین مرحله انتخابات عزل یا ابقای هیأت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان حمل کالای اداره‌کل حمل و نقل و راهداری استان قزوین با تجمع رانندگان در محل پایانه باربری این استان بی‌نتیجه ماند.
کد خبر: ۳۲۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 08 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دومین مرحله انتخابات عزل یا ابقای هیأت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان حمل کالای اداره‌کل حمل و نقل و راهداری استان قزوین با تجمع رانندگان در محل پایانه باربری این استان ظهر امروز بی‌نتیجه ماند.

انجمن صنفی رانندگان حمل کالای شهرستان قزوین بر اساس انتخابات قانونی سال 93 شکل گرفته است که تصمیم دوباره‌ای برای برگزاری انتخابات این انجمن از سوی اداره‌کل حمل و نقل و راهداری استان قزوین صورت گرفت و این تصمیم با مخالفت رانندگان روبه‌رو شده است.

مخالفت رانندگان با برگزاری انتخابات انجمن صنفی رانندگان حمل کالای شهرستان قزوین موجب شد تا این رانندگان در مقابل سالن اعلام بار یا محل برگزاری انتخابات مخالفت خود را اعلام کنند و با امضای طوماری خواستار ادامه فعالیت انجمن فعلی باشند که این امر مانع برگزاری مرحله دوم انتخابات شد.

توزیع عادلانه بار از طریق سالن بار پایانه و فعال شدن گشت‌های کنترل دروازه‌ای به صورت واقعی با حضور انجمن رانندگان همانند گذشته از مهم‌ترین دغدغه‌های رانندگان و اعضای انجمن صنفی کارگران رانندگان حمل بار شهرستان قزوین در این تجمع بود.

در تجمع رانندگان حمل کالای شهرستان قزوین، برخورد قاطع با شرکت‌های حمل و نقل متخلف و رانندگان زیاده‌خواه، برخورد جدی با سوءاستفاده شرکت‌های حمل و نقل از کامیون‌های حمل و نقل ملکی، رسیدگی مسؤولان ذیربط این شهرستان نسبت به عملکرد منفی مدیریت فعلی اداره‌کل حمل و نقل پایانه‌های استان با توجه به خواسته به حق رانندگان و جلوگیری از تفرقه‌افکنی بین رانندگان و تضعیف انجمن قانونی آن‌ها از سوی این مدیریت از دغدغه‌های رانندگان بود.

در این تجمع راننده حمل کالای شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: موافق اعضای فعلی انجمن رانندگان حمل کالای این شهرستان بوده و مخالف برگزاری مجدد انتخابات هستیم.

کاظم شمشیری بیان کرد: انتخابات انجمن رانندگان حمل کالای شهرستان قزوین طی چند سال برگزار می‌شود و باید این انتخابات از سوی قشر رانندگان انجام شود و هیچ یک از آن‌ها برای شرکت در این انتخابات حضور ندارند.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های رانندگان عدم نظارت جدی بر صفوف بار است که از سوی مسؤولان مربوطه رسیدگی نمی‌شود.

راننده حمل کالای شهرستان قزوین یادآور شد: انجمن حمل کالای این شهرستان تنها مسؤولیت نظارت بر بار را عهده دارد.

گفتنی است در این تجمع تمام رانندگان حاضر از انجمن فعلی رضایت خود را اعلام کردند و مخالف انتخابات مجدد بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار