مدیرکمیته امداد شهرستان ایوان؛
مدیرکمیته امداد شهرستان ایوان گفت:مراکز نیکوکاری با اشرافی که در مناطق و محلات هر شهر یا منطقه دارند ارتباط نزدیکی با مردم نیکوکار و نیز قشر نیازمند برقرار کرده و دو وظیفه مهم شناسایی افراد نیکوکار و نیز شناسایی خانواده های نیازمند را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 31 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛کمکهای جمع آوری شده توسط مرکز نیکوکاری امام علی(ع) شهرستان ایوان در قالب اجرای طرحهایی شامل طرح رضوان، اطعام، کمکهای خاص، جشن عاطفه ها، طرح کوثر(کمک به جهیزیه نیازمندان)، کمک به درمان نیازمندان، نذر و قربانی و همچنین طرح احسان حسینی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

در هفت ماهه نخست امسال بیش از 1میلیارد و 760 میلیون ریال توسط مردم خیرو نیکوکار شهرستان ایوان جهت توزیع بین نیازمندان تحویل مرکز نیکوکاری امام علی(ع) این شهرستان شده است.

حمید ایراندوست،  اظهار کرد: از این میزان کمکهای اهدا شده به مرکز نیکوکاری این شهرستان مبلغ 100میلیون ریال بصورت کمک نقدی و مبلغ 1میلیارد و 660 میلیون ریال نیز کمکهای جنسی به بوده است.

وی تصریح کرد: کمکهای اهدا شده به مرکز نیکوکاری امام علی(ع) در قالب اجرای طرحهایی چون طرح رضوان، اطعام، کمکهای خاص، جشن عاطفه ها، طرح کوثر(کمک به جهیزیه نیازمندان)، کمک به درمان نیازمندان، نذر و قربانی و طرح احسان حسینی بوده است.

ایراندوست افزود: مرکز نیکوکاری امام علی(ع) این مدیریت توانسته در دهه اول ماه محرم با سوق دادن نذورات خیرین و عزاداران به سمت نیازمندان بالغ بر 8000 پرس غذای گرم به ارزش 460میلیون ریال جذب و بین نیازمندان توزیع نماید.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایوان در ادامه تصریح کرد: این مرکز نیکوکاری در این مدت هفت ماهه توانسته است خدمات دیگری از طریق شناسائی نیکوکاران، امدادیاران و حامیان ایتام  با شعار از مردم برای مردم در سطح شهرستان انجام دهد.

وی در ادامه یکی از اهداف مهم امداد در راه اندازی مراکز نیکوکاری را اعتماد سازی بین مردم و این نهاد عنوان کرد و افزود: این مراکز در زمینه دریافت و توزیع کمکهای مردمی از اختیارات کامل برخوردار هستند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار