کد خبر: ۳۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 30 October 2016
 این مرجع تقلید روز یکشنبه در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به اتفاقات اخیر در استان فارس واکنش نشان داد و افزود: در روزهای گذشته در کنار قبر کوروش در شیراز عده ای دور قبر او طواف کردند و شعار دادند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، مردم را از استکبار جهانی و استبداد داخلی نجات داد و اسلام را زنده کرد، اما امروز افرادی بر سر مقبره کوروش می‌روند و طواف می‌کنند، این مملکت، کشوری اسلامی است که برای حاکمیت ارزش ها خون های زیادی ریخته شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
................ کورش تو قلب تک تک ایرانی ها جاداره .....................................
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
عدالت کورش صد شرف داشت............
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
مگر کوروش برای برانداختن رسم برده داری و احترام به انسانیت خون نداد ما از نسل آریایی هستیم ........................................برای مردم طواف احترام به کسی است که برای انسانیت جنگید نه برای اسم شخص . همانطور که جوانان ما برای انسانیت و ارامش انسانها در جنگ تحمیلی جنگیدند آنها هم برای شخص نبود .......................................... کوروش دین و آیین همه رو احترام میگذاشت و هیچ تحمیلی در پذیرش دینش برای کسی نداشت کوروش با قانون احترام به آدمها و نظراتشون پادشاه قلبها بود نه اسمها و رسم ها . وهرگاه نخواهد مرا پادشاه خود بداند من برای فرمانروایی بر آن ملت مبادرت به جنگ نخواهم کرد " این از یک فکر بزرگ و انسانی است قلبی مملو از عشق .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار