کد خبر: ۳۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 05 May 2015
مسئول بسیج کارمندان ادارات مازندران گفت: موانع خدمت‌رسانی به مردم در سطح ادارات استان برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس ، شهرام نوری پیش‌ از ظهر امروز در همایش پایگاه‌های مقاومت ادارات کل مازندران در استانداری اظهار کرد: قشر کارمند کشور در دوران دفاع مقدس بیش از 21 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد و سهم مازندران از این شهدا 380 نفر بود که این افتخاری بزرگ برای این قشر است.

وی خواستار توجه به تکریم ارباب‌رجوع در ادارات استان شد و افزود: مسئولان پایگاه‌های بسیج در سطح ادارات نسبت به اجرایی کردن تکریم ارباب‌‌رجوع اقدام کردند و موانع و مشکلاتی که سبب می‌شود ارباب‌رجوع در ادارات سرگردان شود را بررسی و نسبت به رفع آن راهکار ارائه دهند.

مسئول بسیج کارمندان ادارات مازندران با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در سطح ادارات راهبردهای مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: امسال باید نسبت به رفع مشکلات به صورت عملیاتی ورود پیدا کرد و موانع خدمت‌رسانی به مردم در ادارات برداشته شود.

نوری به اقدامات انجام شده فرهنگی در پایگاه‌های بسیج ادارات استان اشاره و خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی در سطح ادارات را افزایش یابد و برای اجرای برنامه‌های فرهنگی نیاز به کارهای زیربنایی و اثرگذار است.

وی با اعلام اینکه فعالیت بسیج خواهران در ادارات استان آغاز شد،افزود: میزان فعالیت بسیج خواهران در ادارات باید گسترش یابد.

مسئول بسیج کارمندان مازندران با اشاره به فعالیت بیش از 600 حلقه صالحین در ادارات استان گفت: 80 حلقه صالحین مربوط به بسیج خواهران در مازندران فعال است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 35 هزار بسیجی در ادارات استان گفت: با وجود این تعداد بسیجی نباید مشکلات اداری در استان وجود داشته باشد و برای نقش‌آفرینی بسیجیان در ادارات نیاز به برنامه راهبردی است که برنامه امسال تدوین و باید همه تلاش کرد تا این برنامه‌ها اجرایی شود.

نوری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه مسئولان پایگاه‌های بسیج در ادارات است، افزود: سال گذشته 35 یادواره شهدا برگزار شد که نیاز است امسال برگزاری یادواره‌ها با اثرگذاری بیشتری پیگیری شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار