فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ضحی خواهران در سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۳۰۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 08 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طی حکمی الهام امامی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت ضحی خواهران در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب گردید.


بنا به پیشنهاد فرمانده بسیج حوزه ایثار کارمندی استان و با حکم حمیدرضا نادری مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه؛ الهام امامی که در حال حاضر مسئولیت دبیرخانه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را بر عهده دارند و دارای سوابق ارزشمندی نیز در حوزه بسیج  خواهران هستند؛ بعنوان مسئول اداره بسیج خواهران در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب ‌گردد.


الهام امامی طی سخنانی با اشاره به اینکه بسیجی بودن یک افتخار است و با میل باطنی به فعالیت‌ در این حوزه قدم بر داشته‌ام گفت: بسیجی بودن تفکری است که در آدمی باعث روحیه جهاد در راه خدا می‌شود؛ همچنین باعث نشاط روحی و کاری در انسان می‌شود .


وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای اجرای رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در حوزه بسیج کارمندی بکارگیری می‌کنم افزود: اهدافی همچون جذب خواهران در حوزه بسیج، ساماندهی خواهران در فعالیت‌ها و برنامه‌ها، بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی در جهت تحقق و پویایی بسیج بیست میلیونی پیگیری نموده تا گام‌های موثری در این مسیر برداریم.

 

طی مراسمی حکم مسئولیت بسیج خواهران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توسط حجت الاسلام احمد یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان به الهام امامی تقدیم گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار