مدیر روابط‌ عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: 42 هزارو 660 لیتر انواع فرآورده نفتی قاچاق مکشوفه در این استان ضبط و به انبار نفت منطقه و چرخه رسمی کشور بازگردانده شده است.
کد خبر: ۳۰۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 24 September 2016
محمد علیاری گفت: 42 هزار و 660 لیتر انواع فرآورده نفتی قاچاق مکشوفه در این استان ضبط و به انبار نفت منطقه و چرخه رسمی کشور بازگردانده شده است. با تلاش عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک دستگاه کامیونت دارای مخزن جاساز که نسبت به قاچاق فرآورده نفت سفید اقدام کرده بود، در مسیر اتوبان زنجان – قزوین متوقف شد. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که این کامیون 3400 لیتر فرآورده نفت سفید در مخزن جاسازی کرده که پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی فرآورده‌های نفتی مکشوفه به انبار نفت منطقه و به چرخه رسمی کشور بازگردانده شد.

وی افزود: بر اساس اظهارات راننده محموله نفت سفید از مبدا استان آذربایجان شرقی به مقصد تهران بارگیری شده بود که با دستور قضایی متوقف شد.

علیاری خاطرنشان کرد: طی بازدید انجام شده در گشت مشترک از سوی نمایندگان شرکت نفت، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی در شهرستان خرمدره نیز محل انبار غیر قانونی فرآورده های نفتی در یک شرکت حمل و نقل شناسایی و با توجه به دستور قاضی تعزیرات در محل، بلافاصله دو دستگاه نفتکش و یک دستگاه وانت نفتکش از زنجان به محل انبار اعزام و نسبت به انتقال 38هزار و 800 لیتر فراورده نفتگاز و 460 لیتر فرآورده نفت سفید موجود در محل شرکت به انبار نفت منطقه اقدام شد.

وی یادآور شد: پرونده متخلفان برای رسیدگی و صدور حکم بر اساس قوانین موجود به تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر ارسال شده است.

پیش از این نیز در شهریور امسال با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی استان در مجموع هشت هزار لیتر فرآورده‌های نفتی مکشوفه از دو دستگاه کامیونت به انبار نفت منطقه انتقال و به چرخه رسمی کشور بازگردانده شد. طی پنج ماهه امسال نیز 103 هزار و 950 لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مشکوفه قاچاق در این استان ضبط و به توزیع چرخه رسمی بازگردانده شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد کاهش نشان می‌دهد.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع 29 باب در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماه‌نشان، دندی و ایجرود بوده و 17 جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می‌دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار