ششمین نمایشگاه سالانه «هنر دیجیتال تهران - TADAEX 2016» از دوم تا هشتم مهر ماه سال جاری با حضور 30 هنرمند ایرانی و بین المللی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 19 September 2016
ششمین نمایشگاه سالانه «هنر دیجیتال تهران - TADAEX 2016» از دوم تا هشتم مهر ماه سال جاری با حضور 30 هنرمند ایرانی و بین المللی از کشورهای آلمان، برزیل، اتریش، لهستان و ژاپن در گالری محسن تهران برگزار می شود.

ایجاد فضایی تخصصی و مستقل برای علاقه مندان و جستجوگران هنر دیجیتال و برخورداری از فرصت تعامل و تبادل دانش با هنرمندان، استادان و نمایندگان فستیوال های بین المللی از اهداف مهم ششمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران است.

در این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار هنرمندان، اجراهای صوتی و تصویری، برپایی جلسات سخنرانی ، کارگاههای  آموزشی مختلفی نیز در حوزه هنر دیجیتال برای علاقه مندان برگزار می شود. در این کارگاه ها، اساتیدی از ایران، آلمان و اتریش به تدریس نرم افزارهای تخصصی و کاربرد آن در هنر دیجیتال و خلق آثار هنری در قالب رسانه های نو، تولید صدا و تصویر، واقعیت مجازی و تصاویر متحرک می پردازند.

آثار به نمایش درآمده دراین نمایشگاه با به کارگیری تکنیک ها و ابزارهای مختلف موجود در حوزه هنرهای بین رشته ای و رسانه ای جدید ارائه می شوند. این در حالی است که جایزه حمایتی « تاداگرانت - TADAGRANT »به ارزش ۵ هزار دلار که چندی برای ساخت یک اثر به امیر تهرانی، مهرداد خدامی و علی هنرور اهدا شد  در طول برپایی نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

ششمین نمایشگاه سالانه «هنر دیجیتال تهران - TADAEX 2016» از دوم تا هشتم مهر ماه سال جاری در گالری محسن تهران واقع در خیابان خیابان ظفر (وحید دستگردی)، خیابان ناجی، خیابان فروزان ، بلوار مینای شرقی، شماره 42 برگزار می شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار