سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر بهره‌گیری از مربیان تیم ملی خواستار بررسی مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود و بیان راهکارهای لازم برای توسعه و حضور ورزش استان در عرصه ملی و جهانی شد.
کد خبر: ۲۹۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 10 September 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا برومند در دیدار با پریموث استر انکار، سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضور مربیان توانمند تیم ملی در خراسان جنوبی می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت ورزش خراسان جنوبی را فراهم کند.

وی با اشاره به جوان و نوپا بودن تشکیل استان خراسان جنوبی، افزود: با استفاده از نیروی انسانی و استعدادهای بالقوه ورزشی به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های بالفعل استان می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند، قهرمانی شایسته ملی‌پوش مقام‌آور میادین بین‌المللی را پرورش داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: ورزشکاران رشته‌های انفرادی استان در مسابقات قهرمانی ملی و جهانی از جایگاه خوبی برخوردارند و با مدال‌های رنگی بر سکوی قهرمانی می‌ایستند.

برومند تاکید کرد: در پی رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون‌های ورزشی برای دانش‌افزایی و ارتقاء مربیان و داوران خراسان جنوبی در سال جاری شاهد حضور مربیان آشنا و باتجربه در علوم نظری و عملی خارجی در استان خواهیم بود.

*برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری بین‌المللی در خراسان جنوبی

وی خواستار بررسی مسائل سخت‌افزاری و نرم افزاری حوزه ورزش، شناسایی امکانات و ظرفیت‌های موجود و بیان راهکارهای لازم برای توسعه و حضور ورزش خراسان جنوبی در عرصه ملی و جهانی شد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران نیز در این دیدار اذعان داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقات استعدادیابی، همایش دوچرخه‌سواری کوهستان، بازدید از پیست‌ها و بررسی وضعیت دوچرخه خراسان جنوبی از اهم برنامه‌های حضور او در استان است.

پریموث استرانکار افزود: استعدادهای بالقوه ورزشی، شرایط آب هوایی و وجود مناطق کویری در خراسان جنوبی و همسایگی با کشور افغانستان می‌تواند فرصت خوبی برای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری و پرورش مدال‌آوران خوبی در سطح کشور و حتی جهان باشد.

وی خراسان جنوبی را برای میزبانی تورهای دوچرخه‌سواری بین‌المللی مناسب ارزیابی کرد و گفت: امید است با همکاری و مساعدت فدراسیون و مدیران استانی شاهد رونق و رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار