نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید داخلی را شرط تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: بهترین راه مقابله با دشمنان، رونق اقتصادی کشور و تکیه بر توان داخلی است، جمهوری اسلامی ایران نباید وابسته باشد.
کد خبر: ۲۸۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 30 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛سید‌ قاسم جاسمی،نقش بسیج را در عرصه‌های مختلف مثال‌زدنی خواند و اظهار داشت: بسیجیان چه در طول هشت‌سال دفاع مقدس و چه در شرایط کنونی، حضوری فعال و ارزشمند در عرصه‌های مختلف دارند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه تفکر بسیجی درکشور حاکم است و همین موضوع موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام شده است،گفت:عرب، کرد، بلوچ، فارس و... همه درگروه‌های بسیج هستند،لذابسیج مرز قومی نمی‌شناسد.


وی به تلاش بانوان در گرو‌ه‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مرز جنسی نمی‌شناسد، فعالیت بانوان در مجموعه بسیج کمتر از آقایان نیست.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به حضور بسیجیان با مذاهب مختلف در کنار یکدیگر اشاره و بیان کرد: بسیج مرز مذهبی نیز نمی‌شناسد، بسیجی پاسداری از ایران را به‌خوبی می‌شناسد.


جاسمی ادامه داد: دشمنان با به‌کار بردن ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند مانع توسعه و پیشرفت کشور شوند و در این راستا همگان، به‌ویژه مردم باید آگاه باشند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خاطرنشان کرد: بهترین راه مقابله با دشمنان، رونق اقتصادی کشور و تکیه بر توان داخلی است، جمهوری اسلامی ایران نباید وابسته باشد.


وی به تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای در اجرای برجام اشاره و بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید در اجرای برجام به غربی‌ها اعتماد می‌کردند، همین مسئله نقطه ضعف برجام بود.


این مسؤول اتکا به توان داخلی و استفاده از تولیدات داخلی را عامل مهمی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بسیجیان ایران اسلامی تا دیروز در سنگرهای دفاع مقدس با دشمنان بیرونی مبارزه می‌کرد و امروز هم در سنگر بسیج کارمندان در حال خدمت کردن به مردم غیور همین دیار است.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به نقش‌آفرینی بسیج کارمندان در راستای خدمات بهتر، بدون توقع و با‌جان و دل به مردم اشاره و تصریح کرد: تلاش در راستای رفع مشکلات مردم، هدف بسیج کارمندان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار