مسوول خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری خمین روز چهارشنبه از وقوع آتش سوزی در یک واحد تولیدی رینگ خودرو در شهرک صنعتی خمین خبر داد .
کد خبر: ۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷ 04 February 2015

«مهدی کمانی» اظهار داشت: این آتش سوزی در ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر چهارشنبه در کارخانه تولید کننده چرخ رینگ آلومینیم در شهرک صنعتی خمین رخ داد که با تماس تلفنی با سامانه 125، ماموران آتش نشانی به سرعت در محل حادثه حضور یافتند.

وی توضیح داد: تیم های آتش نشانی در قالب سه خودرو با تجهیزات کامل در محل حادثه اعزام شدند و پس از دوساعت موفق به مهار آتش شدند.

مسوول خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری خمین ادامه داد: با تلاش نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به قسمت های مختلف این واحد صنعتی جلوگیری شد.

کمانی گفت: علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی کارشناسی است اما احتمال اینکه شروع این حادثه از دیگ رنگ این واحد صنعتی باشد،وجود دارد.

وی گفت: این حادثه تلفات جانی در بر نداشت اما خسارت مالی آن وسیع است که هنوز برآورد نشده است.

کارخانه رینگ سازی خمین در سال 87 توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و ظرفیت اسمی تولید سالانه آن 500 هزار حلقه انواع رینگ آلومینیوم خودرو است.

این کارخانه ، شامل قسمت های کوره ذوب، دستگاه تست اشعه ایکس، کوره عملیات حرارتی، ماشین کاری، خطوط رنگ، دستگاه های کنترل کیفیت، تست رنگ و متالوژی است.

شهر 75 هزار نفری شهرستان خمین دارای یک ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات محدود است که جوابگوی نیاز جمعیت شهری نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار