معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت:مددجویان کمیته امداد فارس ماهانه ۵ میلیارد تومان درآمد خالص دارند.
کد خبر: ۲۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 27 April 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛سهراب روستایی، از 87 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان استان فارس توسط 68 ناظر در سال گذشته خبر داد و اظهارداشت: در 5 سال گذشته بیش از 56 هزار طرح اشتغال در استان فارس اجرایی شده و برای این طرح‌ها 270 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به اینکه علاوه بر ناظران امداد کارشناسان حوزه اشتغال، مددکاران و مدیران شهرستان‌ها نیز بر طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان استان فارس نظارت دارند خاطرنشان کرد: نظارت‌ها بر طرح‌های اشتغال و خودکفایی در سه مرحله پیش از اجرا، حین اجرا و پس از اجرا انجام می‌شود.

روستایی با بیان اینکه سرمایه مددجویان در حال حاضر به 520 میلیارد تومان رسیده است افزود: مددجویان کمیته امداد استان فارس ماهانه 5 میلیارد تومان درآمد خالص دارند که این افزایش سرمایه و درآمد در سایه نظارت‌های ممتد و متوالی محقق شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین گام‌های اشتغال کمیته امداد نظارت، هدایت و راهنمایی طرح‌هاست که در پایداری و استقلال مادی خانواده‌ها نقش به‌سزایی دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه مهم‌ترین مرحله نظارت بر طرح‌های اشتغال مرحله نظارت پیش از اجراست عنوان کرد: در این مرحله تناسب ویژگی‌های روان‌شناختی صاحبان ایده با محیط شغل ارزیابی می‌شود.

روستایی با اشاره به اینکه مجریان طرح علاوه بر انگیزه و استعداد، آموزش‌ها و توان لازم را فرا می‌گیرند بیان کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال و خودکفایی پس از تأیید طرح‌ها در کمیسیون کمیته امداد و دریافت وام از 5 تا 15 در حین اجرای طرح آغاز می‌شود و در این مرحله هزینه‌ها و نیازهای طرح‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: نظارت پس از اجرا نیز تا پایان پرداخت اقساط و استقلال مادی و خودکفایی خانواده‌ها ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ آ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار