شهردار یزد گفت: در تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در باغ‌شهر مهریز هستیم و در این راه نیاز به همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان داریم.
کد خبر: ۲۷۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 10 August 2016

به گزارش تابناک یزد،سعید شایگان  در دیدار با مسؤولان استان یزد به همراه جمعی از اعضای شورای شهر مهریز و پیگیری‌های لازم برای رفع برخی مشکلات شهر مهریز مسائلی همچون تأمین قیر برای آسفالت خیابان‌ها، پسماند، ماشین آلات، سرو کهنسال، جداسازی آب شرب از فضای سبز، اجرای میدان سیدالشهدا(ع) و بلوار امام حسن(ع) و  ... را انجام داد.

وی در دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری یزد، بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهر مهریز در زمینه‌های گردشگری، انتقال تجربیات در زمینه‌های مختلف، پیگیری مصوب شدن طرح پسماند شهرستان توسط شهرداری مهریز، موضوع زباله‌های خشک، فضای سبز، آتش‌نشانی و ... را نیز مورد پیگیری قرار داد.

شایگان با اشاره به اینکه مهریز پتانسیل بالایی در جذب گردشگر دارد، افزود: آثار تاریخی شهرستان مهریز در کنار بافت قدیم، تفرجگاه‌های بکر و دیدنی، پارک‌ها و فضای سبز دلنشین و چشمه‌های روان پتانسیلی است که در کمتر نقطه‌ای در کویر یافت می‌شود.

وی تصریح کرد: باید قدردان این شرایط و موقعیت باشیم و از ظرفیت‌های گردشگری باغ‌شهر مهریز در توسعه گردشگری استفاده کنیم.

شهردار مهریز، این شهر را باغ‌شهری با پتانسیل‌های ارزشمند در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: مهریز باغ شهری است که در حوزه گردشگری پتانسیل‌های ارزنده ای دارد و باید از پتانسیل‌ها به خوبی استفاده شود.

به گزارش فارس، تفرجگاه‌های غربالبیز، کوه‌ریگ و پارک‌های سرو، کوثر، گلستان و ولیعصر(عج) که در اختیار شهرداری مهریز است، از بهترین و پرطرفدارترین پارک‌های استان بوده که در ایام تعطیل مملو از جمعیت مسافران و گردشگرانی از مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان یزد است.

مهریز با جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر در فاصله 60 کیلومتری مرکز استان یزد قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار