کد خبر: ۲۶۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 19 July 2016
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد خبر داد و گفت: به احتمال زیاد جسد متعلق به مرد جوان البرزی است که برای نجات خواهرش تن به آب رودخانه «منطقه مجلار» مرزن‌آباد زده بود.

علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس از کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد خبر داد و اظهار کرد: به احتمال زیاد جسد متعلق به مرد جوان البرزی است که برای نجات خواهرش تن به آب رودخانه «منطقه مجلار» مرزن‌آباد زد.

وی افزود: با گذشت بیش از یک ماه از غرق شدن دو خواهر و برادر در رودخانه منطقه مجلار بخش مرزن‌آباد و با وجود تلاش‌های زیاد برای یافتن جسد برادر جوان این موضوع پیچیده شد که امروز با پیگیری و اعلام از سوی اهالی منطقه مبنی بر  پیدا شدن جسد مرد جوان در رودخانه  مجلار بخش مرزن‌آباد گروه آگاهی فرماندهی انتظامی چالوس به‌محل حادثه رهسپار شدند و احتمال اینکه جنازه مربوط به نعمت شاهسوند باشد قوت پیدا کرد.

 وی اظهار کرد: با توجه به عدم گزارش مفقودی و غرق شدن فرد دیگری در این منطقه نیروهای امداد و پلیس آگاهی چالوس احتمال بیشتری در این‌باره که جسد متعلق به شاهسوند است ایجاد شد.

فرمانده انتظامی چالوس در پایان با اشاره به  اینکه با حضور رئیس پلیس آگاهی چالوس و نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر این شهرستان در حال بیرون کشیدن جسد از داخل آب رودخانه هستند، گفت: طی تماس با خانواده دختر و پسر جوان اهل کرج که در 14خرداد ماه دچار حادثه شده بودند قرار شد تا خانواده این متوفیان نیز برای تأیید و شناسایی هویت جنازه فرزند خود در صحنه حضور پیدا کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار