سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از کاهش9 درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی و افزایش 7.7درصدی مصرف گاز در 3 ماهه نخست سال جاری در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 05 July 2016
به گزارش "تابناک یزدمحمد فرازمند  افزود: در 3ماهه اول سالجاری بیش از 350 میلیون و491هزارلیتر لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت‌سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره در منطقه یزد توزیع شده است.
وی درباره میزان مصرف فرآورده های نفتی استان اظهار کرد: در این مدت 127 میلیون و 84 هزار لیتر بنزین ، 2میلیون 485هزارلیتر نفت سفید ، 195میلیون 983هزارلیتر نفتگاز ،12میلیون 447هزارلیتر نفتکوره و 12میلیون 492هزار لیتر گاز مایع در استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل درمجموع بیش از 34میلیون لیتر کاهش داشته ایم.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد علت کاهش مصرف فرآورده های نفتی در این استان را اجرای طرح پیمایش برای خودروهای نفتگاز سوز دربخش حمل و نقل جاده ای و ادامه روند گازرسانی به شهرها وروستاها وهمچنین صنایع استان اعلام کرد .
فرازمند همچنین میزان مصرف گاز استان یزد در سه ماه اول سال جاری را 26میلیون و620هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت : خوشبختانه در سال جاری تمایل شهروندان از استفاده بیشتر این سوخت پاک موجب شده تا مصرف گاز استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد7.7 درصدی روبرو شود .
این مسئول همچنین از افزایش تعداد جایگاه های عرضه سوخت منطقه یزد به 120 باب خبر داد و گفت: آخرین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در شهرستان خاتم افتتاح شد.
وی افزود: این جایگاه با 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی با مساحت دو هزار و 200 مترمربع دارای سه سکو، چهار تلمبه و 12 نازل است .
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این جایگاه، تعداد جایگاه های این شهرستان نیز به شش باب افزایش یافته و این امکان فراهم شده تا بنزین سوپر در این شهرستان نیز عرضه شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار