کد خبر: ۲۵۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 04 July 2016
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی خاطر نشان کرد: ازمجموع 43 باب جایگاه عرضه مشمول طرح درجه بندی 30 باب ممتاز، پنج باب درجه یک، پنج باب درجه 2 ، یک باب درجه سه و 2 باب پایه شناخته شدند.
وی اظهار داشت: در ارزیابی قبلی جایگاهها که در نوبت دوم سال94 انجام شده بود، شمار جایگاه های ممتاز منطقه 22 باب بوده و در این مرحله به 30 باب افزایش یافته است که این تعداد جایگاه ممتاز 70درصد از مجموع جایگاه های منطقه را در برمی گیرد.
وی تامین بموقع فرآورده، رعایت الزامات ایمنی، نصب تابلوهای مناسب اطلاع رسانی و هشداردهنده، نظافت جایگاه، سالم بودن تجهیزات و تلمبه ها، تکریم ارباب رجوع، دوربین های مداربسته، ارائه خدمات جانبی و رعایت سایر دستورالعمل ها و استانداردهای لازم را از جمله شاخص های درجه بندی و ارزیابی جایگاه های اختصاصی برشمرد.
برنامه درجه بندی جایگاه های اختصاصی هر سال در دو مرحله (هرشش ماه یک مرتبه ) انجام می شود که در این طرح جایگاه ها براساس استانداردهای تعریف شده در رتبه های ممتاز، درجه یک، 2، سه و درجه پایه قرار می گیرد.
منطقه زاهدان یکی ازمناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش، سراوان و 62 جایگاه و فروشندگی سکو دار عرضه فرآورده های نفتی وظیفه توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخشی از جنوب سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
استان سیستان و بلوچستان دارای 2 منطقه پخش فرآورده های نفتی در زاهدان و چابهار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار