سفر استاندار هرمزگان به اتفاق مجمع نمایندگان استان هرمزگان به شهرستان پارسیان و دیدار با مردم شهرستان پارسیان و 5 روستای غرب شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۲۴۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 18 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فرماندار پارسیان در این دیدار افزود: حضور استاندار در شهرستان پارسیان به این معنا هست که به ما مسئولین و مردم عزیز بگویند که شما مردم تنها نسیتید و ما مسئولین در کنار شما هستیم .
 
محمد رادمهر خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان گنجینه و نگین زرین استان هرمزگان است و دروازه توسعه استان هرمزگان باید لقب بگیرد.
 
رادمهر تصریح کرد: با پیگیری استاندار هرمزگان منطقه ویژه انرژی بر از منطقه ویژه لامرد جدا شد و امروز مردم شهرستان خواهان ارتقاء مدیریت این منطقه به مدیرعاملی هستند که امیدواریم با پیگیری و تلاش حضرتعالی این امر محقق شود تا هزینه ها این دو مجموعه از هم دیگر جدا و تفکیک یابند .
 
نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان بیان کرد: مردم پارسیان ضمن تشکر در خصوص ارتقاء و توسعه گمرک شیو خواهان تجاری شدن گمرک شیو و راه اندازی گمرک ملوانی بندر تبن هستند.
 
رادمهر اظهار کرد:  استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس با وجود مشکلات و پیگیری ها در مرکز استان و کشور، بدلیل اهمیت دادن موضوع الحاق در جمع مردم حضور پیدا کردند و همه خواهان لغو این مصوبه که بصورت غیر کارشناسی مصوب شده هستیم.
 
وی اضافه کرد: این مصوبه با ماده 6 و 10 قانون مغایرت داشته و طبق قانون هر روستا به نزدیک ترین دهستان و هر دهستان به نزدیکترین بخش و هر بخشی به نزدیک ترین شهرستان تعلق دارد و این مصوبه با ماده فوق مغایرت داشته و مردم و مسئولین خواهان لغو کامل این مصوبه هستند .
 
فرماندار شهرستان پارسیان با اشاره به سفرهای متعدد استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان ضمن تشکر و قدردانی از ششمین حضورش از زمان ورود به استان هرمزگان به این شهرستان، ادامه داد: نگاه مسئولان به این شهرستان نگاه فرا استانی است همانطور که نگاه مجلس به استان و شرق استان هست نگاه به غرب استان همینگونه است و در این شش بار سفر مشکلات این روستاها را از نزدیک لمس کرده اید و مردم این شهرستان امروز در این مکان جمع شدند و از مسئولان محترم خواهان لغو مصوبه هستند .
 
رادمهر در پایان از نمایندگان استان هرمزگان خواست که در مجلس شورای اسلامی مشکل کاندید منتخب مردم غرب استان هرمزگان را حل و فصل و پیگیری نمایند تا حق و حقوق این مردم شریف ضایع نشود .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار