معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس از افزایش ۳۰ درصدی کمک های مردمی در سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد فارس، محمد بدری اظهار داشت: در سالی که گذشت خیران و نیک اندیشان استان فارس ۵۸ میلیارد ریال در قالب صدقات، اکرام ایتام، زکات، اطعام، جشن های ملی و مذهبی به محرومان اهدا کردند.

وی توانمندسازی محرومان را از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان فارس عنوان کرد و افزود: این نهاد در همین راستا استعدادهای خانواده ها را برای اشتغال شناسایی کرده و با آموزش مهارت های لازم زمینه توانمندی های آنان را فراهم می کند که این عملکرد موجب افزایش اطمینان و بالا رفتن اعتماد مردم و افزایش کمک ها به این نهاد می شود.

بدری شفاف سازی هزینه کرد کمک های مردمی به نیازمندان و افزایش مراکز نیکوکاری را یکی از علل افزایش مشارکت های مردمی در سال ۹۳ دانست و افزود: این مراکز با شناسایی محرومین و خیران و پشتیبانی کمیته امداد در تامین نیازهای محرومان اقدام می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس به اجرای طرح های مختلف در جذب مشارکت های مردمی اشاره کرد و افزود: امروز در کمیته امداداستان فارس بیش از ۱۳۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر از خدمات و تسهیلات این نهاد به صورت دائم بهره مند می شوند.

وی توجه به مسائل فرهنگی خانواده ها را از دیگر برنامه های کمیته امداد دانست و خواستار توسعه فرهنگ انفاق ،احسان و نیکوکاری در جامعه شد.

وی گفت: کمیته امداد استان فارس در تلاش است تا طرح های مختلف مشارکت های مردمی را برای حمایت از محرومین و مبارزه با فقر در جامعه اجرایی کند و در این راستا به حمایت و مشارکت همه گروه ها نیازمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار