مدیر کمیته امداد اقلید از جمع‌آوری 13 میلیارد و 647 میلیون ریال زکات در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 19 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدحسین امیدی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی زکات و یادواره شهید امدادگر آیت‌الله استواری که با حضور مدیرکل و معاونان حمایت و سلامت و توسعه مشارکت‌های مردمی، مدیر نظارت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی و مسئول عمران و ساختمان کمیته امداد فارس، فرماندار اقلید، مدیر کمیته امداد و سایر مسؤولان شهرستانی، عاملان زکات، خیران و نیکوکاران در سالن ولایت کمیته امداد این شهرستان برگزار شد از جمع‌آوری 13 میلیارد و 647 میلیون ریال زکات در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در کاهش فقر و اختلاف طبقاتی در جامعه عنوان داشت: پرداخت زکات در حقیقت اجرای عدالت اقتصادی است.

امیدی به اجرای 16 پروژه عام‌المنفعه از محل جمع‌آوری زکات سال گذشته در اقلید سخن گفت و بیان داشت: این پروژه‌ها مربوط به احداث چهار مسجد، هشت مهدیه و حسینیه، دو خانه عالم و دو مورد دیگر است.

مدیر کمیته امداد اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به 200 رأس دام جمع‌آوری‌شده طرح زکات در این شهرستان که در کشتارگاه صنعتی ذبح و سپس گوشت آن در بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد از حمایت زکات‌دهندگان، عاملان زکات، خیران و افرادی که در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی کمیته امداد به مددجویان به این نهاد کمک می‌کنند تقدیر کرد و مساعدت بیشتر و بهتر آنان در راستای فقرزدایی در جامعه را خواستار شد.

به گزارش فارس، تجلیل از خانواده شهید آیت‌الله استواری و نیز عاملان زکات و زکات‌دهندگان، اجرای سرود دانش‌آموزان مجتمع کمیته امداد اقلید، اهدای سند 11 تراکتور و 15 دستگاه زامیاد در راستای اجرای طرح اشتغال، برپایی نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد اقلید در غرفه‌های متعدد در حاشیه این همایش و از دیگر برنامه‌های اجرایی امروز کمیته امداد این شهرستان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار