مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در ساری
مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: شهید حامد جرفی به عنوان شهید شاخص کارمندی کشور در سال 95 معرفی شد.
کد خبر: ۲۳۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 16 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندان استان مازندران با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور برگزار شد. در این مراسم حمیدرضا لزگی به عنوان مسئول بسیج کارمندان استان معارفه و از اقدامات شهرام نوری در این حوزه تقدیر شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در این مراسم به تشریح اقدامات بسیج کارمندی اشاره کرد و گفت: بسیج کارمندی برای کمک به تشکیل دولت اسلامی همراه و یاور مسئولان است و ظرفیت مناسبی برای آسیب‎شناسی در این زمینه دارد.

وی با اعلام اینکه در حوزه تکریم ارباب‌رجوع در ادارات باید اقدامات موثر و مناسبی انجام شود، افزود: هر مدیری که دغدغه تکریم ارباب‌رجوع و خدمت به مردم را دارد، عزیز است.

محمد امیرخانی به برخی از برنامه‌های بسیج کارمندی کشور در سال جاری نیز اشاره کرد و یادآور شد: بحث افزایش جمعیت، ترویج سبک زندگی اسلامی، آشنایی کارمندان با فضای‌مجازی از دیگر اقدامات جانبی است که در بسیج کارمندی کشور پیگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه در حوزه خواهران بسیجی نیز برنامه‌هایی در دست ابلاغ است، تصریح کرد: سه ویژه‌برنامه برای خواهران در سال‌جاری پیش‌بینی شد که تلاش داریم برنامه‌های جنبی در این حوزه نیز افزایش یابد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور با اعلام اینکه بسیجیان کارمند برای تشکیل ادارات اسلامی تلاش می‎کنند، ادامه داد: جمهوری اسلامی باید دولت اسلامی را تشکیل دهد و به عنوان الگو آن را به جهان معرفی کند.

این مسئول اضافه کرد: با تشکیل دولت اسلامی دل امام راحل و رهبر عزیزمان را شاد و مقدمات جامعه اسلامی را در جهان فراهم کنیم.

وی در ادامه خواستار تشکیل اتاق‌فکر مناسب در سطح پایگاه‌های ادارات استان مازندران شد و تاکید کرد: برای ایجاد دولت اسلامی باید همه دست به دست هم دهند.

امیرخانی در پایان از معرفی شهید «حامد جرفی» به عنوان شهید شاخص کارمندی کشور در سال 95 خبر داد و گفت: این شهید به عنوان بخشدار در محل کارش در بخشداری به شهادت رسید.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار