معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: طی بازه زمانی 28 اسفند تا 13 فروردین امسال 17 میلیون لیتر بنزین در این استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن که 17 میلیون و 176 هزار لیتر ثبت شده بود، کاهش یک درصدی دارد.
کد خبر: ۲۰۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 02 April 2016
مظفر حریقی در گفت و گو با ایرنا افزود : طی 15روز تعطیلات نوروزی در این استان چهار میلیون و 726 هزار لیتر نفتگاز در این استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن پنج میلیون و 76 هزار لیتر ثبت شد و در مجموع هفت درصد کاهش دارد. 
وی اظهار کرد: بر این اساس و در مدت یاد شده 290 هزار لیتر بنزین سوپر در جایگاه های سوخت این استان مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن با 271 هزار لیتر از این نوع فرآورده افزایش شش درصدی را نشان می دهد. 
حریقی افزود: در مجموع طی 15 روز تعطیلات نوروزی 22 میلیون و 16 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در این استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه آن با 22 میلیون و 523 هزار لیتر کاهش دو درصدی دارد.
وی همچنین میزان مصرف سی ان اجی استان طی اسفند سال گذشته را 12.5 میلیون مترمکعب اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان مصرف در استان رکود محسوب می شود و در مقایسه با ماه قبل آن 15 و مدت مشابه سال گذشته آن 20 درصد افزایش دارد.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 52 باب جایگاه عرضه فرآورده مایع و 39 باب جایگاه عرضه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 29 باب آن در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17 جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار