ویژه برنامه قرآنی ربیع‌الانام 2 در ایام نوروز از سوی دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶ 22 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران برای دومین سال پیاپی در ایام نوروز ویژه برنامه قرآنی ربیع‌الانام را در ورودی باب الشهاده(درب یک)، مقابل ساختمان امام خمینی(ره) برگزار می‌کند.

این برنامه یک ساعت و 30 دقیقه پیش از اذان مغرب از روز یکشنبه یکم فروردین ماه آغاز شده و تا روز جمعه پنجم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در ویژه برنامه قرآنی ربیع‌الانام 2 ابتدا تلاوت قرآن و معرفی نخبه قرآنی انجام می‌شود و پس از آن پرده‌خوانی و بیان معارف قرآنی توسط یکی از روحانیون صورت می‌گیرد.

اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه‌های مطرح استان قم و کشور و همچنین قرعه‌کشی و اهدای جوایز مسابقه با موضوع قرآن و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) از  دیگر برنامه‌های دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز برای خانواده‌های زائران و مسافران است.

در نخستین روز این برنامه، تلاوت قرآن و معرفی نخبه قرآنی استان قم توسط محمداسماعیل خورشید انجام شد و پس از آن حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده مجری برنامه کودک و نوجوان و طراح اسباب‌بازی که نوآور برتر آموزش کشور است با خواندن شعر و نثر و قالب هنر برش کاغذ به علل وجود معصومین(ع) و همچنین قیام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) علیه طاغوت‌های زمان و ستمگران پس از ظهورش، پرداخت.

بیان معارف قرآنی، پرده‌خوانی و تواشیح‌خوانی گروه بقیة‌الله از دیگر برنامه‌های دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران در نخستین روز ویژه برنامه قرآنی ربیع‌الانام 2 بود و در پایان این مراسم نیز به برندگان مسابقه قرآنی جوایزی اهدا شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار